Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:39:48 GMT

ساماندهی کودکان کار در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۳۷۴۳

ساماندهی کودکان کار در همدان

مهرداد نادری فر روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان همدان بیان کرد: به منظور ساماندهی کودکان خیابانی بهزیستی و اداره تعاون، کار  و رفاه اجتماعی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا با خانواده این قبیل کودکان تماس تلفنی برقرار و از آنها خواسته شده تا برای پیشگیری از ابتلای فرزندانشان به ویروس کرونا مانع از حضور آنها در معابر و خیابان ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اظهار داشت: همچنین برای پیشگیری از ابتلای معتادان به ویروس کرونا بهزیستی مکلف شد در هر شهرستان کمپی را برای پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر پیش بینی کند.

نادری فر افزود: همچنین همه کمپ های ترک اعتیاد پس از ترخیص بیماران موجود در این مراکز مکلف هستند از جذب و پذیرش معتادان جدید خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی لازم برای استفاده از توان سازمان های مردم نهاد، موکب ها، طلبه ها، و نیروی بسیح برای ایجاد نظم عمومی و توزیع بروشور و راه اندازی

پویش آداب نوروز ۹۹ استفاده می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان همچنین راه اندازی ایست و بازرسی، آموزش روستاییان و افراد ساکن در حاشیه شهر، برپا کردن ایستگاه هایی برای تب سنجی، پایش و آموزش،  اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و دور افتاده را مورد تاکید قرار داد.

نادری فر گفت: سه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی، خیریه و بهداشت و سلامت زیر نظر کمیته تشکل های مردمی فعال شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره تازه ترین امار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

 از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا امروز نتیجه ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در همدان مثبت بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی رفاه اجتماعی روابط عمومی فوت کودکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟