Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، الهه بیگی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته با حضور نمایندگان اداره حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو استان تهران تعداد ۳۱ مورد اقلام دارویی و بهداشتی تاریخ گذشته، شکسته و مرجوعی از داروخانه‌ها در محل شرکت انبارهای پخش هجرت واقع در شهرک واوان جمع آوری و پس از شمارش، با رعایت کلیه قوانین و مقررات جهت انتقال به یکی از سایت‌های مورد تأیید سازمان حفاظت محیط ریست مهروموم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی برخی از این پسماندها در طبقه بندی پسماندهای ویژه و ضرورت رعایت قانون مدیریت پسماندها در این خصوص افزود: به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی ناشی از این نوع پسماندها، شرکت انبارهای پخش هجرت قراردادی با یک مرکز مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه برای امحاء مواد دارویی با استفاده از فناوری جدید منعقد کرده و این اقلام پس از جمع آوری، به محل شرکت واقع در اصفهان منتقل و با استفاده از روش جدید در دستگاه کوره‌های زباله سوز امحاء می‌شود.

کد خبر 4874813

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان اداره کل محیط زیست استان تهران دارو شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آلودگی هوا روز درختکاری آتش نشانی قوه قضاییه نوروز محسن هاشمی کمیته امداد امام خمینی شبکه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟