Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با ولادت مولای متقیان امام علی(ع) مراسم تقسیم و تحلیف ۲۵ نفر از کارآموزان قضایی دوره ۲۲ فارس به صورت ویدئو کنفرانس در دادگستری کل استان فارس انجام شد. تاریخ انتشار: 16:38 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۷۰۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همزمان با ولادت مولای متقیان امام علی(ع) مراسم تقسیم و تحلیف ۲۵ نفر از کارآموزان قضایی دوره ۲۲ فارس به صورت ویدئو کنفرانس در دادگستری کل استان فارس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سیدعلیرضا میرشریفی، رئیس امور اداری و استخدامی قضات قوه قضاییه که به جهت جلوگیری از تجمعات غیرضروری از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافت، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دادگستری استان فارس در امر برگزاری دوره‌های کارآموزی قضایی گفت: واحد آموزش کارآموزان قضایی فارس همواره تأمین کننده بخش قابل توجهی از نیازمندی کادر قضایی فارس و کشور بوده است.

وی ضمن تبریک به کارآموزان قضایی که موفق به اتمام دوره کارآموزی خود شده اند برای آنان در امر خطیر قضا آرزوی توفیق کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز پس از انجام مراسم تقسیم و تحلیف مطالبی پیرامون امر خطیر و حساس قضا و نیز اهمیت این منصب با استناد به آیات، روایات و احادیث بیان و تشرح کرد: تعهد و تخصص، دو عامل مهم و ضروری برای قاضی در امر خطیر قضاوت است و هرگاه قاضی در قضاوت‌های خود بر اساس کتاب خدا و موازین شرع اسلام و تازه‌های علم حقوق عمل نماید قطعا احقاق حق و اجرای عدالت به درستی صورت خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با بیان این مطلب که قضاوت شأن انبیاء و اوصیاء الهی و مجتهدان جامع شرایط می‌باشد و قضات امروز جامعه ما قاضی مأذون می‌باشند به قضات جوان توصیه کرد ضمن بهره مندی از تجارب همکاران قضایی مجرب استان، هیچگاه از مطالعه، پرسش و به روز کردن اطلاعات خود غافل نشوند.   بیشتر بخوانید:   رئیس کل دادگستری گلستان در جمع کارمندان تازه استخدام: همه برای سلامت دستگاه قضایی وظیفه داریم و باید مسئولانه عمل کنیم در ادامه این مراسم ارسلان اشرافی معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس نیز با بیان اینکه واحد آموزش کارآموزان قضایی فارس با استفاده از قریب ٣٠ تن از اساتید مجرب که اغلب از قضات عالی رتبه دادگستری استان فارس و نیز اساتید صاحب نظر دانشگاه‌های شیراز می‌باشند موفق شده که تا کنون ۶٠٠ کارآموز قضایی را آموزش و به دستگاه قضایی کشور وارد کند، اظهار داشت: دوره ۲۳ کارآموزی قضایی فارس در تاریخ ۱۵ دیماه سال گذشته آغاز و در تاریخ ۱۷ اسفندماه سال جاری با انجام مراسم تقسیم و تحلیف به پایان رسید.

معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس ضمن بیان مطالبی پیرامون نحوه و کیفیت آموزش و کارآموزی کارآموزان، از توجه و مساعدت‌های رئیس کل دادگستری استان فارس به واحد آموزش کارآموزان قضایی فارس تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم از محمدرضا تصدیقی به عنوان نفر اول کارآموزان قضایی دوره ۲۲ فارس توسط رئیس کل دادگستری فارس تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری فارس کارآموزان قضایی دادگستری استان فارس رئیس کل دادگستری قضایی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از معلمان شهر عالیشهر بوشهر اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری به نگرش بعضی‌ها که دستگاه تعلیم و تربیت را مصرفی می‌دانند، خط بطلان قرمز کشید و فرمودند که دستگاه تعلیم و تربیت تولیدی است که کار آن تولید نیروی انسانی برای جامعه است.

علی موحدی با تأکید بر اینکه نظام تعلیم و تربیت پای کار نظام است اضافه کرد: نظام تعلیم و تربیت پای کار نظام اسلامی ایران است و همه نیز باید پای کار معلم باشند.

وی از حمایت‌های همه جانبه استاندار از آموزش و پرورش استان قدردانی کرد و ادامه داد: نامگذاری امسال استان به نام آموزش و پرورش توسط استاندار در راستای پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر است و در این زمینه برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف این مجموعه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان بوشهر تخصیص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با برشمردن کارهای بزرگ آموزش و پرورش دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی کارهای بزرگی انجام داده که از جمله آنها شرکت افزون بر ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در رتبه‌بندی است.

وی نوسازی ناوگان خودرویی، ایجاد خوابگاه دانش‌آموزی و توسعه زیرساخت فضاهای ورزشی و توزیع اقلام تجهیزات آموزشی مدارس را از دیگر طرح‌ها دانست و افزود: امسال تحول مهم و شگرف در عرصه مختلف آموزش و پرورش از جمله استخدام معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مأموریت آموزش و پرورش را تکریم معلم دانست و گفت: مأموریت آموزش و پرورش تکریم و تعظیم معلم و پاسداشت آن است.

موحدی با بیان اینکه کسب رتبه‌های آموزش و پرورش استان همه مرهون زحمات معلمان است خاطرنشان کرد: رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی کنکور و مدال‌های المپیاد، رتبه ششم در بین ۳۲ استان و هر پیشرفت و دستاوردی که در نظام تعلیم و تربیت صورت می‌پذیرد همه مدیون و مرهون معلمان است.

معلم زیرساخت توسعه و پیشرفت جامعه است

در این مراسم شهردار عالی‌شهر ضمن تبریک هفته معلم و تجلیل از خدمات این قشر زحمتکش گفت: معلم به‌عنوان زیرساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و از منزلت و جایگاه مهمی برخوردار است.

حسین محمدی رسیدن به کمال و پیشرفت هر فرد را از آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش یک اصل مهم و تأثیرگذار در پیشرفت جامعه است و در این راستا از هیچ کوششی در رفع مشکلات آموزش و پرورش فروگذاری نمی‌شود.

مقام معلم از چنان جایگاه رفیع برخوردار است

رئیس شورای اسلامی شهر عالی‌شهر هم با تبریک هفته معلم اضافه کرد: مقام معلم از چنان جایگاه رفیع برخوردار است که هر آزاده و اندیشمند، خود را مدیون تلاش‌های معلم می‌داند.

عبدل حیدرزاده بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی، رفاهی و عمرانی در عالیشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

کد خبر 6098282

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند