Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و اضطراری استان اردبیل، در خانه ماندن اصلی بسیار مهم در کنترل کرونا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قدرت اخوان اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و اضطراری استان اردبیل از مردم عزیز استان تقاضا داریم با رعایت اصل مهم در خانه ماندن، در کنترل ویروس کرونا نهایت همکاری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با وجود یک شرایط بحرانی به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان، در روزهای گذشته به دنبال نشر یک مطلب غیرعلمی و مغرضانه در فضای مجازی مبنی بر اینکه مصرف الکل باعث پیشگیری از ابتلا یا از بین رفتن بیماری کرونا می‌شود، معضل دیگری هم به دلیل مصرف الکل پدید آمده است که از جوانان و خانواده‌ها تقاضا داریم در این روزهای بحرانی هوشیار بوده و در دام شایعه‌سازان و شیادان گرفتار نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: متأسفانه بر اثر مصرف الکل ۳ نفر فوت کرده، یک نفر دچار مرگ مغزی و ۳ نفر نیز در در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و چندین نفر نیز تحت درمان دیالیزی هستند.

اخوان اکبری بیان کرد: ۲۰۷ بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری بوده که ۱۱۰ بیمار در شهرستان اردبیل و ۹۷ بیمار در دیگر شهرستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس روند بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا و پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا در استان اردبیل، یک تعادل نسبی در میزان بستری اتفاق افتاده است که در روزها و هفته‌های آتی روند ابتلا به کرونا در استان اردبیل سیر صعودی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متأسفانه از آغاز شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل، ۱۰ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

اخوان اکبری افزود: در این شرایط بحرانی در استان از مردم عزیز تقاضا داریم به توصیه‌ها و هشدارهای اعلام شده اعم از شست و شوی مکرر دست‌ها، عدم خروج از منزل و عدم تردد در مکان‌های عمومی توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم عزیز استان اردبیل سفری به خارج و حتی داخل استان نداشته باشند و عزیزان هم استانی هم که در اقصی نقاط کشور ساکن هستند از سفر به استان اردبیل پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به شدت تحت نظارت و کنترل بوده و با همکاری و همیاری مردم عزیز استان در حداقل‌ترین زمان و با کمترین آسیب، بحران کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل دانشگاه علوم پزشکی کرونا ماندن در خانه فارس اردبیل کرونا در اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل استان اردبیل مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما،محمد بسام الجمل خبرنگار فلسطینی که در حمله هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به خانه‌اش در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. 

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۴۱ نفر افزایش یافت. 


دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور