Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قرارگاه پدافند زیستی ارتش و در دیدار با فرماندهان این قرارگاه و روسای اداره بهداشت و درمان ارتش و نیرو‌های تابعه ضمن تشکر و خدا قوت به آن‌ها گفت: امروز، جامعه بهداشتی و درمانی کشور شایستگی‌های خود را در حفظ سلامت مردم به خوبی نشان داده است به نحوی که مجاهدات مجاهدان نظام سلامت در تاریخ کشور ماندگار و افتخار آفرین خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین امروز ملت بزرگوار ایران به خوبی دیگران هستند تلفیق علم تخصص تعهد پزشکی و فداکاری و سربازی به صورت توأمان توسط بخش بهداشت و درمان ارتش برای کمک به مردم در عرصه مبارزه با کرونا است به نحوی که ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با خدمت به مردم و یاری دولت به تقویت امنیت مرز‌ها نیز توجه کافی داشته است و علاوه بر تلاش در حفظ سلامت مردم و امنیت کشور و حفظ و ارتقای توان دفاعی خود نیز توجه لازم را مبذول داشته و می دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان لحظات اولیه شیوع این ویروس برنامه‌ها و اقدامات مناسبی را در حوزه‌های عملیاتی و آموزشی در راستای بهبود سلامت مردم پیش بینی و اقدامات لازم را به عمل آورده و بخش بهداشت و درمان ارتش در این عرصه کارزار نیز با حضور به موقع و به کارگیری ظرفیت و توان خود جوهر واقعی واقعی اش را در راستای شعار ارتش و ملت به خوبی نشان داده است امروز سفیدپوشان بخش بهداشت و درمان ارتش همانگونه که تاکنون در خط مقدم تمامی حضور‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دفاع از حرم به اقدامات بازدارندگی سربلندی و موفقیت در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، سیل و ... بودند.

او افزود: این بار نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته و با خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در قالب طرح‌های مردمیاری علاوه بر حفظ سلامت امنیت و توان از افتخار دیگری را نصیب ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران کرده و جلوه دیگری از رحماء بینهم را به نمایش گذاشته است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان علاوه بر روحیه خوب خود، از سرعت عمل کافی نیز برخوردار بودند، اظهار کرد: سرعت عمل در حال حاضر شدند و بروز روحی‌های ستودنی خواد بهداشت و درمان ارتش نیز بسیار جالب توجه بود البته بنده اعتقاد داشتم بهداشت و درمان ارتش دارای توانمندی‌های فوقالعاد‌های است که متناسب با توان و ظرفیت‌های مورد استفاده قرار نمیگیرد، اما اینکه در یک شرایط تلخ و شیرینای ارائه میتواند به چشم از زیبایی‌های روزگار است.

او ادامه داد: اینجانب به عنوان نماینده قشر شریف ارتش ولایتمدار و مردمی ایران اسلامی اعلام میدارم در این شرایط که کشور و ملت ما در مبارزه همه جانبه و فراگیر با این بیماری و ویروس هستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به گسترش ویروس کرونا و پروسه بیماری در تمام جغرافیایی کشور، به عنوان یک تکلیف شرعی بر خود واجب دانسته علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خویش؛ با استفاده از همه امکانات بالفعل و بالقوه خود و خدمت رسانی به ملت بزرگوار ایران، عشق و ارادت خود را به ملت غیور ایران اسلامی به منصه ظهور برساند و مجاهدتای دیگر از سربازان وطن در بخش بهداشت و درمان را بر صفات پرافتخارین نظام نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از همه عزیزان بخش‌های مختلف بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران از پزشکان و پرستاران تا دیگر کارکنان این بخش در اقصا نقاط کشور که با ایثار و از خود گذشتگی علاوه بر ارتقای سطح بهداشت و درمان در سطح یگان‌های مختلف ارتش به صورت مستقیم در بیمارستان ارتش که هزینه‌های بیماران مبتلا به کرونا هستند خدمترسانی میکنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

او افزود: از خداوند بزرگ میخواهم که در از این مبارزه با کرونا موفق و سربلند بوده و بار دیگر با روحیه جهادی و عزت و فداکاری سربازان وطن در ارتش طرف حزب جمهوری اسلامی ایران را با خدمت به ملت به نمایش بگذارید.

سرلشکر موسوی خطاب به معاون بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معاون بهداشت و درمان ارتش نیز به دو نکته لازم توجه کنید کسانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند شایسته بهترین تقدیر‌ها هستند که البته خداوند بزرگ بهترین پاداش دهنده است، اما لازم است حتماً امتیازاتی را برای این عزیزان در نظر بگیرید و دوم اینکه بر نیروی انسانی خود مدیریت کنید تا بتوانید ماموریت را حدود سه ماه تا زمان نیاز ادامه دهید و افراد افراد همچنان با روحیه و شاداب مانند این ماموریت را در ایران پیش بینی و مدیریت شود.

همچنین در پایان امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش و امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح معاون بهداشت و درمان ارتش گزارش‌هایی از اقداماتی که تاکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات مردم یاری در این زمینه در کشور انجام داده است ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد ارتش ستاد مشترک ارتش سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ویروس کرونا کرونا ویروس ارتش جمهوری اسلامی ایران بهداشت و درمان ارتش بخش بهداشت و درمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس