Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قوچان از کشف ۹۰ هزار جفت دستکش یک بار مصرف و هزار و ۵۲۰ عدد ماسک بهداشتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ قدیرمصرخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار تعداد قابل توجهی دستکش بهداشتی در یک انبار در سطح شهر "قوچان" مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی مقام قضائی به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی و نماینده صنعت، معدن و تجارت در محل حاضر و در بازرسی از این مکان، 40 هزار جفت دستکش، هزار و 400 عدد ماسک ساده و 120 عدد ماسک فیلتردار احتکار شده را کشف کردند.

اشراف اداره کل اطلاعات خوزستان بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی؛ بازگشت هزاران جفت دستکش به چرخه مصرف عمومی20 تن ماسک، 71 تن دستکش و 65 تن ماده ضد عفونی کننده آماده ترخیص از گمرک رجاییاطلاعات سپاه خوزستان 44 هزار دستکش پزشکی احتکار شده را کشف کرد

سرهنگ مصرخانی در ادامه گفت: در ادامه مأموران پلیس آگاهی از احتکار مقادیر دیگری دستکش در انباری دیگر مطلع شدند و پس از هماهنگی قضائی محل مورد نظر را بازرسی و 50 هزار جفت دستکش یکبار مصرف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  قوچان با اشاره به معرفی 2 متخلف به مراجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار جفت دستکش احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری در شیراز

کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام