Web Analytics Made Easy - Statcounter

با لغو و ممنوعیت تمامی پروازها میان ایتالیا و اسپانیا، مشخص نیست که سرنوشت بازی‌های نمایندگان فوتبال این کشور در رقابت‌های اروپایی چه خواهد شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت اسپانیا به منظور جلوگیری از شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا، دستور ممنوعیت تمامی پروازهای این کشور از مبدأ و به مقصد ایتالیا را صادر کرد که این موضوع برگزاری بازی تیم‌های ناپولی و بارسلونا در نوکمپ، اینتر- ختافه و سویا - رم در لیگ اروپا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها موارد استثنای برای ممنوعیت اعلام شده که قرار است از بامداد امشب (سه‌شنبه) آغاز شود و تا دو هفته ادامه داشته باشد، ارسال کمک‌های پزشکی و بشردوستانه از طریق هواپیما است.

با توجه به اینکه این ممنوعیت قرار است از ساعات بامدادی چهارشنبه آغاز شود، تیم فوتبال آتالانتا که در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان والنسیا باشد و اکنون در اسپانیا به سر می‌برد، امیدوار است که با یکی از آخرین پرواز‌ها به ایتالیا برگردد. تیم‌‌های اینتر، رم و ناپولی اما نمی‌دانند که آیا امکان سفر به اسپانیا را پیدا خواهند کرد یا بازی آنها که مقرر شده پشت درهای بسته برگزار شود، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

کرونا بازی بارسلونا - ناپولی را به ورزشگاه خالی کشاند/ برگزاری بازی‌های دو هفته آتی لالیگا بدون تماشاگر و احتمال لغو بازی‌های لیگ قهرمانان

 

تیم‌‌های رم و اینتر باید پنجشنبه این هفته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به میدان بروند و ناپولی چهارشنبه هفته آینده میهمان بارسلونا خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال بارسلونا ناپولی فوتبال ایتالیا فوتبال اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال بارسلونا ناپولی فوتبال ایتالیا فوتبال اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا ویروس کرونا فوتبال بارسلونا ناپولی فوتبال ایتالیا فوتبال اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!