Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ۲۲ استان کشور در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پول نیوز؛محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سایت سامانه طرح اقدام ملی مسکن هیچ مشکلی برای ثبت‌نام متقاضیان ندارد، گفت: متأسفانه برخی از متقاضیان در هنگام ثبت‌نام نکاتی را رعایت نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که سایت به طور مرتب خطا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: متقاضیان باید تمامی نکات را در هنگام ثبت‌نام رعایت کنند، در برخی از مراحل باید تیک‌هایی زده شود و از آنجایی که این قوانین توسط متقاضیان رعایت نمی‌شود در هنگام ثبت‌نام برای آنان اختلال ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه ساعت ۲۴ امشب ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۲۲ استان کشور به اتمام می‌رسد افزود: در صورت درخواست متقاضیان ممکن است این زمان تمدید شود که در حال بررسی این موضوع هستیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تا امروز (سه‌شنبه) صبح بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ۲۲ استان کشور ثبت‌نام انجام داده‌اند و ثبت‌نام استان تهران هم فردا (۴شنبه ۲۰ اسفند) انجام می‌شود.

محمودزاده یاد آور شد: با توجه به ریزش‌هایی که مرحله اول در استان تهران انجام شده، ممکن است ظرفیت‌هایی اضافه شود. ما در تلاش هستیم این ظرفیت‌ها را در استان تهران تا فردا افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی در استان تهران اعلام شد

او افزود: به دلیل آن که در شرایطی هستیم که نباید مردم در شهر‌های مختلف در خارج از منزل تجمعاتی داشته باشند به متقاضیان قول می‌دهیم که ظرفیت‌هایی را در بخش‌های مختلف به ویژه برای استان تهران افزایش دهیم.

گفتنی است، مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۷ استان از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه (۱۹ اسفند) آغاز شد و تا ساعت ۲۴ امروز (سه‌شنبه ۲۰ اسفند) ادامه دارد.

متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های (ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل) می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه ۲۰ اسفند) با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند. پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.

افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

در شهر‌هایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهر‌ها نیز ثبت‌نام انجام می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن ازدواج ثبت نام مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن استان تهران ثبت نام طرح مرحله اول مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات