Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان‌رضوی شرایط استان را با توجه به شیوع ویروس کرونا اضطراری برشمرد و از مردم خواست که هشدارها را جدی بگیرند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن شهیدباهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان باید متناسب با شرایط اضطراری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سیاست مدیریت استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می‌کنیم در این مسیر گام برداشته شود.

استاندار خراسان‌رضوی اضافه کرد: از هفته آینده آموزش‌ متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با این ویروس دارند را شروع خواهیم کرد.

138 رویداد فرهنگی نوروزگاه در خراسان رضوی لغو شدتولید ماسک N95 در خراسان رضوی آغاز می‌شودخراسان رضوی "گرم‌تر" می‌شود

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در استان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان 14 میلیارد تومان تزریق اعتبار شده‌ است.

وی در رابطه با ورود مسافر به خراسان رضوی در ایام نوروز افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و در این راستا محدودیت‌هایی نیز برای تامین سلامت مردم در مبادی ورودی استان در حال اعمال است.

استاندار خراسان رضوی کلید موفقیت استان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را رعایت موارد قرنطینه‌ای و نیمه قرنطینه‌ای و سیاست‌های ملی در این زمینه دانست و  تصریح کرد: به هرحال با رعایت پیشگیری‌ها و قرنطینه‌ها می‌توانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟