Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثناگو مطلق با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم در جهت مقابله با ویروس کرونا در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: فرودگاه پیام البرز برای مقابله با ویروس کرونا آماده همکاری با اورژانس کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگو مطلق» با اعلام آمادگی فرودگاه پیام به منظور خدمت رسانی در راستای اورژانس هوایی کشور گفت: فرودگاه بین المللی پیام البرز آماده همکاری و خدمت رسانی به اورژانس هوایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: در شرائط کنونی جامعه نیازمند مسیر همدلی و همبستگی همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی است.

وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از تمامی ظرفیت ها در جهت کنتزل شرائط کنونی توضیح داد: تمام شرکت های بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز آماده همکاری و همراهی در جریان شکست بیماری کرونا هستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تصریح کرد: برای مقابله و شکست با بیماری ویروسی کرونا با تمام ظرفیت و توان در خدمت مردم هستیم.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرودگاه پیام البرز فرودگاه پیام ویروس کرونا منطقه ویژه اقتصادی آماده همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

حمیرا ریگی  اظهار داشت: در حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد چابهار در حوزه عمران و زیربنایی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، عنوان برتر را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شاخص‌های مختلفی از جمله عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، فناوری اطلاعات و منابع انسانی را برای ارزیابی عملکرد مناطق آزاد در نظر گرفته بود.

کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: منطقه آزاد چابهار با عملکرد درخشان خود در حوزه عمرانی و زیربنایی توانست عنوان برتر را در این حوزه کسب کند.

ریگی ادامه داد: این دستاورد مهم نشان دهنده تلاش‌ها و تعهدات سازمان منطقه آزاد چابهار برای توسعه و آبادانی این منطقه است. بدون شک، کسب این رتبه انگیزه مضاعفی برای ادامه فعالیت‌ها و برنامه ریزی های آینده در راستای توسعه هرچه بیشتر منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار