Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحرگاه جمعه، ۱۸ بهمن ماه امسال، فرد یا افراد ناشناسی بیش از ۱۰۰ اصله درخت کاج و زیتون را در خیابان شاهد شهر شاهدیه قطع کردند که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

سیدعلی میرنژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حفظ باغ‌ها و فضای سبز شهر از جمله اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای شهر است و با خاطیان قطع درختان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تغییر کاربری باغ‌های بایر و خشک را از دیگر برنامه‌های شهرداری بیان کرد و اظهار داشت:  همچنین در کنار حفظ باغ‌ها و فضای سبز، ساماندهی و حفظ بناهای تاریخی دنبال می‌شود.

شهردار شاهدیه افزود: به منظور حفظ هویت تاریخی شهر و در کنار آن توسعه صنعت پاک گردشگری در این منطقه، چند طرح در دستور کار است که یکی از این طرح ها ساماندهی قلعه ابرندآباد است که  فاز اول آن در میراث فرهنگی یزد تصویب شد ، امیدواریم فاز دوم آن هم به تصویب برسد.  

میرنژاد تبدیل خیابان اصلی نصرت آباد به گذر فرهنگی را از جمله طرح‌های توسعه گردشگری

 شاهدیه بیان کرد و یادآور شد:  در این گذر، مسجد، حسینیه، آتشکده، آب انبار و بادگیر به عنوان نماد معماری یزد دیده می شود که قابلیت تبدیل به گذر فرهنگی را دارند.

وی در بخشی از سخنان خود به بودجه شهرداری شاهدیه اشاره کرد و افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه به شورای شهر تقدیم شد، امیدواریم این مبلغ به تصویب برسد.

شهردار شاهدیه در ادامه زیرسازی و بهسازی معابر شهر به میزان ۱۱۰ هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال را از جمله طرح های اجرا شده ذکر کرد و گفت: چند طرح هم در دست مطالعه است ، در صورت تامین اعتبار سال آینده اجرا می شود.

شاهدیه در بخش مرکزی شهرستان یزد قرار دارد که از سه بخش ابرندآباد، گردفرامرز و نصرت آباد تشکیل شده‌است و حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شورای شهر صنعت فضای سبز مسجد یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: بامداد نو

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • سقوط درختان و آبگرفتگی معابر در اهواز
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی