Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:40:06 GMT

اهدای ۶۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحالی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۵۴۹۱

اهدای ۶۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحالی

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک پور بیان کرد: اعطای جهیزیه به دختران نیازمند، کمک به ازدواج زنان مددجوی سرپرست خانوار و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت از رویکردهای این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان نیازمندان است.

وی با اشاره به اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند افزود: هزینه تأمین جهیزیه این نوعروسان دو میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ایجاد زمینه ازدواج مجدد زنان فاقد همسر تحت حمایت نیز از رویکردهای این نهاد است، ادامه داد: ۲۹۷ میلیون تومان نیز به ۶۹ بانوی مددجو برای ازدواج مجدد اعطا شده است.

ملک پور با اشاره به اعطای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: همچنین ۳۶۷ میلیون تومان هدیه ازدواج به ۲۰۹ داماد اهدا شده است.

وی بیان کرد: خانواده‌های نیازمند برای تأمین هزینه ازدواج فرزندان خود با مشکلات مالی مواجه هستند، مردم نوعدوست استان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ازدواج خانواده زنان کمیته امداد مشکلات مالی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد