Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:32:03 GMT

شهرداری گرگان با ۲ میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۵۵۴۱

شهرداری گرگان با ۲ میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود

محمدابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و در گرگان برخی از برنامه های پیشگیرانه در دستور کار شورا و شهرداری گرگان قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه مقابله با کرونای استان، وظایفی بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها قرار داده شد و مقرر شد که اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در خصوص کرونا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرجانی گفت: شهرداری در این راستا سعی کرد با انجام اقداماتی، فضایی ایجاد کند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

وی اضافه کرد: براین اساس سه هزار بسته بهداشتی شوینده، ضدعفونی کننده به همراه ماسک تهیه و در مناطق کمتربرخودار گرگان توزیع شد.

جرجانی اظهارکرد: همچنین به صورت ویژه ضدعفونی بازارها، اماکن عمومی، امامزادگان، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده، انهار و غیره با همکاری دستگاه های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه کرونا شدت گرفته و امروز به این نتیجه رسیدیم که باید قدم جدی تر و محکم تری در برابر این ویروس منحوس برداریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر این اساس در جلسه هئیت رئیسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب شد تا برای سلامت شهروندان  هزینه شود.

وی تصریح کرد: انشالله با خرید مواد شوینده و ضدعفونی کننده و ماسک و توزیع آن در بین شهروندان و در کنار آن ضدعفونی معابر و محلات و تهیه امکانات لازم برای نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، شاهد این باشیم که اوضاع به روال عادی برگردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری فضای سبز ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد که از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای و حدود ۷۰۰۰ تماس موضوعاتی بود که شهروندان نکاتی را مطرح کردند که به مناطق اعلام شد و پیگیر هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته درخواست‌های اجرایی بیشتر بود، افزود: با توجه به وزش باد در هفته گذشته و بارش در نقاط شهر اصفهان، افزایش تماس‌ها را در این دو حوزه بیشتر شاهد بودیم و حدود ۲۰۰۰ تماس فوری داشتیم که در قیاس با هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت، همچنین رفع خطر موضوعاتی که مطرح شده بود بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعات رفع خطر تصریح کرد: و رفع خطر درختان اعم از شکستگی شاخه، سقوط درخت یا شاخه درختان موضوع اول و پس از آن رفع خطر حفره‌ها موضوع دوم بود که با جدیت توسط همکارانم در شهرداری اصفهان پیگیری شد و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: همکارانم در منطقه ۶، حوزه معاونت ترافیک برای روان‌سازی ترافیک چهارراه فرایبورگ اقدام کردند که از طرف شهروندان برای انجام این کار قدردانی می‌کنم، همچنین حوزه نت منطقه ۳، مشکل روشنایی بوستان‌های محلی خیابان سنبلستان را رفع کردند.

کد خبر 748852

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد