Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش عصر سه شنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر مبنی بر تسهیل پرداخت قبوض آب بها تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ اظهار داشت: از امروز توصیه وزیر نیرو را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: آماده هستیم تا به دستور وزیر که به تمام شرکت های آب و برق ابلاغ شده است جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ادامه داد: وضعیت کسب و کار به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده است، از این رو با قسط بندی مبالغ اندک آب که در سبد هزینه خانوارها سهم بسیار ناچیزی دارد، امیدواریم بتوانیم کمکی به شهروندان کرده باشیم.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران ویروس کرونا شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی