Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، مراتب سپاس و قدردانی خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور را به وزیر بهداشت و تلاشگران جامعه پزشکی و پرستاری کشور در مبارزه با ویروس کرونا ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
 

"و هر آنکه انسانی را از کمند مرگ و نیستی برهاند، گویی جمیع ابنای بشر را یاری رسانده و نجات بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سوره مبارکه مائده، آیه-32
 

برادر گران‌قدر جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و درود بی‌پایان،

اکنون که به همت والا و مجاهدت کم‌نظیر حضرت‌عالی و مجموعه یاران و همکاران جنابعالی از جمله پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر ایران اسلامی، هنگامه‌ای عظیم برپاشده و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلیه نهادها و سازمان‌های کشوری و لشکری، تمام توش و توان خویش را برای یاری‌رساندن به سربازان خط مقدم این جهاد مقدس بکار گرفته‌اند، بر خود واجب می‌دانم تا به‌رسم حق‌شناسی و به نمایندگی از سوی اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از صمیم قلب و ژرفای جان به حضور آن برادر عزیز و یکایک تلاشگران این نهضت ملی ابلاغ ‌نمایم.

بدون تردید، روایت این حماسه غرورآفرین و ایثارگری و جان‌فشانی شیر زنان و دلاور مردان این حرکت جهادی در صفحات زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی درج‌شده و خدمات مخلصانه و زحمات عاری از تبعیض همه این مجاهدان سرافراز در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

امید است تا در پرتو الطاف خداوندی و به یمن غیرت و حمیت دینی و ملی عزیزان فعال در کارزار بزرگ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش‌های بی‌وقفه، بازگشت آرامش و آسایش و نیز تأمین صحت و سلامت همه هم‌وطنان گران‌قدرمان در جای جایِ ایران اسلامی باشیم.

امید هرکسی به نیازی و حاجتی است   امید ما به رحمت بی‌منتهای اوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس رييس سازمان انرژي اتمي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای