Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:47:28 GMT

آموزش زوجین دانشجو مجازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۵۸۵۲

ستاد ازدواج دانشجویی با توجه به تعلیق اعزام بخشی از زوجین به مشهد مقدس به منظور بهینه سازی اوقات فراغت زوجین در ایام تعطیلات برنامه های آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار می کند. ناطقان: با توجه به شرایط بهداشتی ویژه کشور و تعویق اعزام بخشی از کاروان های زوجین دانشجوی شرکت کننده در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی به مشهدمقدس، در راستای تداوم ارتباط و استفاده بهینه دانشجویان از فرصت تعطیلی های پیش آمده، «پیک عاشقی» با جوایز متنوع و ارزنده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی نیز عمدتا بر موضوعات مورد نیاز زوجین دانشجو در سال های نخست تشکیل زندگی مشترک، متمرکز است.

در حال حاضر که با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط ویژه بهداشتی کشور و تعطیلی مراکز آموزشی و همایش‌های مختلف، اعزام بخشی از کاروان‌های زوجین دانشجو به مشهد مقدس جهت حضور در بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تا بهشت) نیز به حالت تعلیق در آمده است، ستاد ازدواج دانشجویی کشور در نظر دارد به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت زوجین و تداوم ارتباط با آنان، برنامه‌های آموزشی خود در حوزه خانواده را بصورت مجازی در این ایام، استمرار بخشد.

این برنامه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ به همراه جوایز ویژه در هر بخش برگزار می‌شود و همه مزدوجین کشور از ابتدای سال ۸۳ تا پایان سال ۸۹ که ازدواج دانشجویی داشته اند (خانم یا آقا یا هر دو، در زمان تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده‌اند).

به گزارش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، زوج‌های دانشجوی شرکت کننده در طرح ملی همسفر تا بهشت که بازه عقدشان از سال ۸۳ تا پایان سال ۸۹ باشد. (اعم از اینکه به سفر مشهدمقدس اعزام شده‌اند یا خیر). منبع: ایسنا برچسب ها: آموزش ، زوجین دانشجو ، مجازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آموزش زوجین دانشجو مجازی ازدواج دانشجویی زوجین دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟

در دنیای امروز همه‌ چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود. روندی که تکنولوژی اصلی‌ترین نقش را در آن بازی می‌کند.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است. اتاق‌های بازی یادگیری، بازی‌های کمک آموزشی و فناوری واقعیت مجازی و ابزارهای آن (عینک) ابزارهایی هستند که ما برخی از مدارس را برای آموزش به آن ها مجهز کرده‌ایم.

بهرامی گفت: در حال حاضر در هر منطقه یک مدرسه به سخت افزار و محتوای آن مجهز هستند. دانش‌آموزان برای تقویت یادگیری خود از آن ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به این که VR به مدارس پر جمعیت ارائه شده است؛ اظهار کرد: ما به گونه‌ایی برنامه ریزی کرده‌ایم تا در فواصل مختلف چند مدرسه  بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

این در حالی است که فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: در مدارس ما از روش‌های مختلف چند رسانه‌ای همچون ویدئو پروژکتور، فیلم، صوت و آزمایشگاه‌ استفاده می‌شود؛ اما از واقعیت مجازی و افزوده در مدارس ایران استفاده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد