Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:55:27 GMT

حضور روح مادر بزرگ در رحم زن باردار +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۱۹۳

حضور روح مادر بزرگ در رحم زن باردار +عکس

دیده شدن روح در رحم هنگام سونوگرافی مادر باردار را وحشت زده کرد، ماجرای یک زن بارداری که گفته است چهره ی مادر بزرگ مرده اش را بر روی صورت جنین مشاهده کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مادر از دیدن لکه هایی به حالت چهره ی مادر بزرگ مرده اش در رحم که با اسکن اولترا سوند مشخص شده است شوکه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زن باردار گفته است که در طول اسکن چهره ی مادر بزرگ مرده اش را بر روی صورت جنین در شکمش دیده است. مادر بزرگ استفن جکسون 14 سال پیش مرده است اما این زن میگوید برای بچه دار شدن از روح مادر بزرگش تقاضا میکرد چون مطمئن نبود او و همسرش بچه دار شوند. زن 32 ساله از روستای نوزلی مرسی ساید به سونوگرافی در 18 هفتگی میرد و به او میگویند که فرزندش پسر و سالم است.

لیورپول اکو گزارش میدهد که مادر استفن در ابتدا متوجه صورت مادر بزرگ بر روی سر بچه میشود. همسر استفن،مایکل دیویس قبل از ازدواج با او عمل وازکتومی داشت اما از آنجایی که او در سال گذشته این عمل را بازگرداند او از روح مادر بزرگش تقاضای یک فرزند کرد.

زن باردار جوان می گوید :من دیروز فقط تصاویر اسکن را دریافت کردم و آن را نگاه نکردم این مادرم بود که متوجه موضوع شد و هنگامی که آن را مشاهده کردم شوکه و متعجب شدم.

او گفت این مادربزرگ توست و من بی اندازه خوشحال شدم فورا متوجه او شدم و از دیروز گریه کرده ام ما اورا 14 سال پیش از دست داده ایم این عجیب است و من را خوشحال میکند زیرا متوجه شدم او 14 سال است که در کنار ماست.

استفن که اولین فرزند خود را به دنیا می آورد معتقد است مادر بزرگش 100% همراه اوست ، اخیرا در مراسم تدفین عمویش او به همه گفت که همه ی اعضای خانواده اش میتوانند مادربزرگ را اطراف خودشان حس کنند و هرکس میتواند شکم برآمده ی او را لمس کند و به مادربزرگ چیزی بگوید.

استفن میگوید:من باور دارم که این راه را او برای اینکه بگوید همه چیز درست میشود انتخاب کرده است زیرا من در طی این حاملگی بسیار نگران بودم و او به ما اطلاع داده است که هنوز اطراف ماست. اما شوهر استفن به اندازه ی او به این موضوع اعتقاد ندارد و میگوید سخت میتواند این مسائل را باور کند.

این مطلب جهت سرگرمی مخاطب خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بار گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سونوگرافی رحم زن باردار مادر بزرگ زن باردار مادر بزرگ ی مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟

کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

دکتر سارا میرحقی ساعتچی با اشاره به اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در محافظت از پوست نحوه انتخاب و استفاده صحیح از این محصولات آرایشی بهداشتی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضد آفتاب به محصولاتی گفته می‌شود که از پوست انسان در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند، گفت: یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

میرحقی ساعتچی افزود: برای انتخاب ضد آفتاب با SPF مناسب پوست می‌توان از پزشک یا داروساز مشورت گرفت.

وی در ادامه نحوه استفاده صحیح از کرم‌های ضد آفتاب را تشریح کرد و گفت: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باید ضدآفتاب استفاده کرد تا محافظت کافی روی پوست ایجاد شود. همچنین در صورت عرق کردن و شستن صورت بهتر است مصرف محصول تکرار شود.

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)