Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد مدارس و سازمان‌های دولتی برخی از شهرهای این ایالت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به‌ مدت ۲ هفته تعطیل خواهند شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، «اندرو کوموئو» فرماندار ایالت نیویورک روز سه‌شنبه اعلام کرد مدارس و سازمان‌های دولتی برخی از شهرهای این ایالت که ویروس کرونا در آنها شیوع بیشتری داشته است، به‌مدت 2 هفته تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار ایالت نیویورک، تاکنون 173 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این ایالت شناسایی شده‌اند که 36 نفر از آنها ساکن شهر نیویورک هستند. وی اعلام کرده است که تاکنون تنها 14 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت نیویورک در بیمارستان بستری شده‌اند.

در پی رشد چشمگیر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا طی روزهای اخیر، فرماندار این ایالت از روز شنبه به‌منظور کنترل اوضاع، حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

بر اساس آمارهای اعلام‌شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) تا پایان روز دوشنبه ابتلای 732 نفر در این کشور به ویروس کرونا تأیید شده است که از این تعداد 27 نفر جان خود را از دست داده‌اند. اغلب قربانیان ویروس کرونا در آمریکا ساکن ایالت واشنگتن در شمال غربی این کشور بوده‌اند.

رای الیوم بررسی کرد: بدترین سناریو برای وزارت دفاع آمریکا در سایه انتشار کروناکاخ سفید: ترامپ آزمایش کرونا نداده استاندیشکده|دلایل آسیب‌پذیری آمریکایی‌های روستانشین در برابر ویروس کرونادرخواست سناتورهای آمریکایی برای کاهش محدودیت آزمایش کرونا در نیویورککرونا|انتقاد از تعلل دولت آمریکا در ارسال کیت‌های آزمایشگاهی به نیویورکآمریکا| اعلام حالت فوق‌العاده در نیویورک به دنبال تشدید بحران کرونا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا ایالت نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود