Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@13:42:36 GMT

دستگیری مرد هفت تیرکش در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۳۱۹

دستگیری مرد هفت تیرکش در کرمانشاه

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در شهرک معلم خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در شهرک معلم، بلافاصله ماموران کلانتری تعاون جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که این تیراندازی بعلت اختلافات خانوادگی رخ داده و در ادامه توانستند عامل آن را در عملیاتی ضربتی دستگیر و یک قبضه اسلحه پران از وی کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ براری در پایان از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان اخبار حوادث تیراندازی معلم کرمانشاه مرد حوادث کرمانشاه هفت اخبار کرمانشاه کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس تلگرام عکس درگذشت فیلم ویروس بیماری حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس