Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اعلام کرد، مراکز درمانی این دانشگاه بخصوص بیمارستان بقیه الله (عج) در تأمین کادر درمانی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا هیچ مشکلی ندارد. تاریخ انتشار: 20:42 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۸۰۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، در پی اعلام فراخوان یک انجمن مردم نهاد که با عنوان قرارگاه جهادی بقیه الله (عج) در حال جذب نیرو‌های جهادی برای خدمت رسانی و درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان بقیه الله (عج)، می‌باشد، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اعلام می‌کند، مراکز درمانی این دانشگاه بخصوص بیمارستان بقیه الله (عج) در تأمین کادر درمانی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا هیچ مشکلی نداشته و به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات درمانی به هم میهنان عزیز می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است قرارگاه مردمی بقیه الله (عج) هیچگونه وابستگی سازمانی به دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) نداشته و تنها در برخی برنامه‌های مناسبتی با این دانشگاه همکاری می‌کند.

 

بیشتر بخوانید کرونا در جهان؛ آزمایش‌ها برای تولید واکسن کرونا موفق می‌شوند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیمارستان بقیه الله بیمارستان بقیه الله کرونا دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله درمان بیماران مبتلا بیمارستان بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت