Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پیامی به وزیر آموزش‌وپرورش به نحوه تصمیمات این وزارتخانه در شیوه افزایش حقوق فرهنگیان اعتراض کرد و گفت: تصمیم‌گیری‌های تعجیلی، ناپخته و بخشی‌نگر ظلم به نظام جمهوری اسلامی است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ضمن تائید خبر ارسال پیام اعتراض‌آمیز به وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در پیامی خطاب به محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش اعتراض خود را نسبت به نحوه تصمیمات اتخاذشده درباره افزایش حقوق فرهنگیان را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانکه در متن پیام هم اعلام کرده بودم، درصورتی‌که اشکالات رفع نشود بلافاصله بعد از شروع به کار مجلس پیگیر حل مشکل معلمان خواهم شد.

در ضمن متن کامل پیام نماینده شاهین‌شهر به وزیر آموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

به نام خدا و با سلام

جناب حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش‌وپرورش

طی ده روز گذشته نوع تصمیمات راجع به برخی افزایش‌های پرداختی به فرهنگیان عزیز و خصوصاً نحوه اطلاع‌رسانی و بیان، نه‌تنها باعث مسرت نشد بلکه موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت و بنده همان‌طوری که در آخرین جلسه تلفیق هفته گذشته گفتم، این نحو تصمیم‌گیری‌های تعجیلی، ناپخته، بخشی نگر و عدم توجه به آثار و تبعات را ظلم بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانم؛ چراکه هم پول داده شده وهم آبروی نظام و هزاران پیامک رسیده ظرف یک هفته گذشته از سراسر کشور یکی از نشانه‌های آن است.

لذا ضمن همه احترامی که قلباً برای جنابعالی قائل هستم، هشدار می‌دهم اگر این اشکالات رفع نشود در اولین فرصت با شروع فعالیت مجلس (بعد از شکست ویروس منحوس کرونا) با استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس وظیفه خود را به انجام خواهم رساند.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: رتبه بندی افزایش حقوق وزیر آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان حقوق معلمان اعتراض معلمان حسینعلی حاجی دلیگانی محسن حاجی میرزایی نظام پرداخت هماهنگ وزیر آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود