Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، شمار تلفات ویروس کرونا در ایتالیا تنها با گذشته یک روز از ۴۶۳ نفر به ۶۳۱ نفر ازفایش یافته است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این درحالیست که بیش از ۰ هزار نفر هم تا امروز سه شنبه دراین کشور به ویروس مذکور مبتلا شده‌اند.

بر همین اساس، اسپانیا اعلام کرد که همه پروازهای خود به مقصد ایتالیا و همچنین پروازهای ورودی از مبدا ایتالیا را به حالت تعلیق درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالست که «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا دیروز دوشنبه و همزمان با اعلام گسترش منطقه محدودیت به کل این کشور گفت که مردم در سراسر ایتالیا تنها اجازه سفر ضروری را دارند و دیگر تنها منطقه شمالی این کشور شامل این قضیه نخواهد بود.

وی همچنین از لغو تمامی وقایع ورزشی از جمله مسابقات فوتبال در سراسر این کشور خبر داده بود.

نخست وزیر ایتالیا در عین حال بهترین چیز برای شهروندان این کشور را ماندن در خانه عنوان کرد.

کد خبر 4875168

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا کرونا جوزپه کنته سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه عراق ادلب رژیم صهیونیستی افغانستان روسیه رجب طیب اردوغان عربستان سعودی قربانیان کرونا ایران طالبان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند