Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:42:08 GMT

پایانه مسافربری استان مرکزی در وضعیت نیمه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۷۶۳

پایانه مسافربری استان مرکزی در وضعیت نیمه تعطیل است

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از روز گذشته بنا به دستور ابلاغی از سازمان راهداری، توقف پیش فروش بلیط‌های نوروزی در دستور کار گرفته و پایانه مسافربری استان مرکزی به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: نیروهای راهداری استان مرکزی در حوزه راهداری از ابتدای اسفند ماه جاری با ۵ دستگاه خط کش در جاده‌های استان مشغول خط کشی هستند و کار لکه گیری آسفالت را نیز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی فر بیان کرد: در مورد آسفالت محور گهر اقدام لازم در دستور کار است و هیچ محدودیتی وجود ندارد و در محور بروجرد و دلیجان نیز کار آسفالت در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان در اسفند ماه جاری نسبت به میانگین تردد ماه گذشته (بهمن) کاهش ۱۴ درصدی داشته است.

کد خبر 4875181

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین ماسک طبی احتکار شیراز بیرجند مشهد زاهدان قربانیان کرونا استانداری سمنان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود