Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@03:25:48 GMT

آمریکا بخشی از نیروهای تروریستی‌اش را از کویت خارج کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۸۶۰

آمریکا بخشی از نیروهای تروریستی‌اش را از کویت خارج کرد

منابع خبری از خروج بخشی از نظامیان تروریستی آمریکا از کویت خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وال‌استریت‌ژورنال،منابع خبری امروز مدعی شده‌اند وزارت دفاع آمریکا بعد از رسیدن به این جمع‌بندی که «تهدید حملات تلافی‌جویانه» از سوی ایران و متحدانش در منطقه فروکش کرده تعداد اندکی از نظامیانش را از غرب آسیا خارج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد حدود ۱۰۰۰ نظامی این کشور که بعد از شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کویت اعزام شده‌ بودند طی دو هفته گذشته منطقه را ترک کرده‌اند. 

ارتش تروریستی آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه سال جاری طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله «ابو مهدی المهندس»، نائب رئیس سازمان حشدالشعبی عراق را به شهادت رساند. 

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: آمریکا کویت ارتش تروریستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری، «دریاسالار جان لانگ آکیولینو» فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه این دو-پاسفیک چین را متهم به اتخاذ راهبرد «قورباغه آب‌پز» کرد، چون فعالانه تنش‌ها در این منطقه را به‌صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

جان لانگ در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز گفت که در طول سه سالی که به عنوان فرمانده نیروهای آمریکا در ایندوپاسفیک بوده، چین سرعت توسعه نظامی خود را افزایش داده و توانایی‌های رو به رشد خود را با رفتارهای بی ثبات کننده تر مطابقت داده است.

وی دراین‌باره گفت: «چین روزبه‌روز تهاجمی‌تر، جسورتر و خطرناک‌تر می‌شود.»

آکیلینو همچنین افزود که چین رفتار تهاجمی خود را از طریق راهبرد «قورباغه آب‌پز» تشدید می‌کند، که از طریق آن به تدریج دما را بالا می‌برد به طوری که خطر نهایی تا زمانی که خیلی دیر نشده بود، نادیده گرفته می‌شد.

این مقام نظامی آمریکا مدعی شد که «باید رفتار بد چین که خارج از هنجارهای حقوقی بین المللی است توصیف شود. و این موضوع را باید همه کشورهای منطقه بیان کنند» وی افزود که پکن در کل منطقه درگیر راهبرد «شاید برابر است» است.

کد خبر 6091096

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند