Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات وزنه برداری قاره های اروپا و آفریقا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما هنوز برگزاری قهرمانی آسیا در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی قاره ها ، آخرین رقابتهای گزینشی المپیک توکیو است اما اکنون این رویدادها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

مسابقات قهرمانی اروپا که قرار بود اواخر فروردین در مسکو روسیه برگزار شود به 13 جون ( 24 خرداد) موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی قاره آفریقا هم از اواخر فروردین به15ژوئن ( 26 خرداد )در موریس موکول شد.

در این میان مسابقات قهرمانی آسیا هم به تعویق افتاده است اما هنوز زمان و مکان دقیق آن مشخص نیست.

فدراسیون جهانی اعلام کرده است که وزنه برداران برای پر کردن مسابقات گزینشی المپیک خود و در صورت لغو رویدادی می توانند در رویداد دیگری که در حال برگزاری است، شرکت کنند اما به شرط تایید فدراسیون جهانی و موافقت میزبان.

با این شرایط باید دید ابتدا تکلیف برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا چه می شود و در صورت برگزار نشدن، کشورهای دیگر اجازه حضور وزنه برداران آسیایی را به کشور خود می دهند یا خیر.

مسابقات قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود 28 فروردین در قزاقستان برگزارشود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و مخالفت دولت قزاقستان با ورود برخی از کشورها، میزبانی ازقزاقستان گرفته شد و به ازبکستان واگذار شد. ازبکستان هم از میزبانی انصراف داد.

سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی هاشمی نفراتی از ایران هستند که برای جمع کردن امتیاز المپیک روی این رقابتها حساب ویژه ای باز کرده بودند و اکنون باید منتظر باشند تا تکلیف برگزاری این رقابتها مشخص شود.

در حال حاضر اردوی تیم ملی وزنه برداری تعطیل شده است تا تکلیف برگزاری قهرمانی آسیا مشخص شود.

کیانوش رستمی و علی هاشمی هم دنبال حضور در مسابقات گزینشی المپیک کلمبیا هستند اما هنوز مشخص نیست امکان حضور آنها در این مسابقات وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري کروناویروس مسابقات قهرمانی گزینشی المپیک قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت