Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در تماس تلفنی با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه موضوعات برجام، گزارش و اظهارات اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و مشکلات تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا تحت شرایط تحریم های آمریکا را بااین دیپلمات ارشد روس مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایسنا ، معاون وزیر خارجه روسیه در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد: موضع اصولی روسیه در مورد تحریم ها مشخص است و بارها تاکید کرده ایم که تحریم ها کاملا یکجانبه و غیرقانونی هستند و در شرایطی که ایران تحت فشار برای مقابله با کرونا قرار دارد مسکو بر این موضع خود تاکید خواهد کرد. 

ریابکوف همچنین، ضمن ابراز همدردی و ابراز تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از شهروندان کشورمان در ابتلای به این بیماری، اعلام کرد که مسئولین روسیه آمادگی دارند در تامین تجهیزات و کمک های پزشکی به ایران کمک کنند و به تلاش های خود ادامه خواهند داد.

این دیپلمات ارشد روس در خصوص فعالیتهای هسته ای  کشورمان نیز  تاکید کرد: مسئله آژانس می بایست به دور از هر گونه ملاحظات سیاسی و کاملا فنی حل شود و روسیه در این زمینه تلاش خود را انجام خواهد داد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدير كل آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی