Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صارم رضایی سه شنبه شب درجمع خبرنگاران افزود: در مبادی ورودی شهرهای استان با برپایی چادرهای سلامت، تست تب‌سنجی و کنترل ویروس کرونا از کلیه مسافرانی که از شهرهای دیگر به استان لرستان سفر می‌کنند در حال اجراست. 

وی بیان کرد: ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و حاشیه شهر کلیه شهرستان‌های استان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته که توسط داوطلبان این جمعیت و با همکاری آتشنشانی و شهرداری‌ها انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر اهدای ضد عفونی از طرف خیرین داشته‌ایم  که این مواد را بین اقشار کم درآمد توزیع کرده‌ایم  و همچنین  آموزش همگانی با توزیع بروشور در سطح استان جهت آگاه سازی مردم و رعایت نکات بهداشتی، همکاری با کمیته امداد جهت توزیع اقلام بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان طی روزهای اخیر بوده است. 

رضایی با اشاره به لزوم در خانه ماندن مردم جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش ملی در خانه بمانیم توسط جمعیت هلال احمر در فضای مجازی و مراجعه چهره به چهره درب منازل توسط داوطلبان جمعیت  را در دستور کار داریم که امیدواریم  مردم از تردد و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان درآمد شهرداری فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان