Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: همچنان برخی از مردم و مسئولان موضوع کرونا را ساده گرفته‌اند، این سهل انگاری بسیار هولناک است و می‌تواند سبب تلف شدن عده‌ای شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی با ابراز تاسف از اینکه همچنان برخی از مردم و مسئولان موضوع کرونا را ساده گرفته‌اند، گفت: این سهل انگاری بسیار هولناک است و می‌تواند سبب تلف شدن عده‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا یک سرماخوردگی ساده نیست و می‌تواند افراد زیادی را به کام مرگ بکشاند.

وی افزود: عمده‌ گلایه کادر درمانی نیز به این موضوع برمی گردد که معتقد هستند برخی از مردم کروناویروس را شوخی گرفته‌اند. پرستاران پزشکان نیز دچار فرسایش شدند چراکه هر روز تعداد بیمار بیشتری به مراکز درمانی مراجعه می‌کند؛ اگر می‌خواهیم نیروهای پزشکی و پرستاری بتوانند استراحت بهتری داشته باشند تا خدمات بهتری ارائه دهند باید بیمار دهی به بیمارستان را کم کنیم و جز در موارد ضروری از تردد در سطح شهر خودداری کنیم.

او در ادامه به برگزاری جلسه مجدد با تیم اعزامی سازمان بهداشت جهانی اشاره کرد و افزود: این تیم در حال ارزیابی دقیق وضعیت درمانی کشورمان هستند و امروز چندین واحد مراقبتی با حضور این دوستان بررسی شد. این واحدهای مراقبتی برای بیمارانی طراحی شده است که نیاز به مراقبت بیمارستانی ندارند ولی بهتر است به جای منزل در این مراکز از آنها نگه‌داری شود.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران، ادامه داد: در ادامه بازدیدهای این هیئت اعزامی چند مرکز بهداشتی مورد بازدید قرار گرفت. کاری اکنون به صورت فعال در حال انجام آن هستیم این است که گروه‌های پر خطر جامعه که در سامانه سیب اطلاعاتشان ثبت شده است را بررسی می‌کنیم تا وضعیت آن‌ها را پس از شیوع کرونا بسنجیم و در صورتی که به بیماری مبتلا شده و اکنون بهبود یافته باشند انهارا مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0030pA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا داغستانی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۶۲۱ بیمار خاص و صعب العلاج گفت: هزینه‌های درمانی به این بیماران شامل هزینه‌های درمانی، بهداشتی، خرید تجهیزات پزشکی و توان بخشی است.
وی با اشاره به حمایت این نهاد از۶۵۹ بیماران زمین گیر نیازمند گفت: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه پنج میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی افزود: همه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین پارسال سه هزار و ۲۶۰ عدد پوشینه و ۲۰ دستگاه ویلچر جهت بیماران نیازمند تهیه و تحویل شد.
داغستانی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

دیگر خبرها

  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند