Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:38:18 GMT

سفر آسیایی وزیر دفاع آمریکا لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۵۶۲

به گزارش شبکه خبری الجزیره، یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه تأیید کرد که دست‌کم 3 نفر از نظامیان این کشور در کره جنوبی، اروپا و آمریکا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند.

این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد که احتمالاً تعداد بیشتری از نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه‌های داخلی و خارجی این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اما هنوز ابتلای آنها تشخیص داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور که قرار بود هفته آینده برای گفتگو با مقامات هند و پاکستان به آسیا سفر کند، ترجیح داده است سفر خود را تا زمانی که خطر ابتلا به ویروس کرونا رفع شود، به تعویق اندازد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!