Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که دیدار والنسیا مقابل آتالانتا پشت درهای بسته برگزار شده است، تعداد زیادی از هواداران خفاش‌ها در بیرون از استادیوم مستایا تجمع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های والنسیا و آتالانتا از ساعت 23:30 در ورزشگاه مستایا آغاز شده و در همان لحظات ابتدایی بازی تیم ایتالیایی موفق به گلزنی شد و با یک گل پیش افتاده است و در ادامه تیم اسپانیایی گل تساوی بخش را به ثمر رسانده تا بازی یک بر یک در جریان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که دیدار والنسیا مقابل آتالانتا پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شده است، تعداد زیادی از هواداران خفاش‌ها در بیرون از استادیوم مستایا تجمع کرده‌اند.

این اتفاق در شرایطی است که دلیل بسته بودن این بازی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است اما با این حال این تجمع در خارج از ورزشگاه رخ داده و به نظر می‌رسد که کاری هم از ماموران امنیتی برنمی‌آید.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والنسیا ورزشگاه مستایا تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل که در فصل 16-2015 مربی والنسیا بود، در پادکست "Stick to Football" برخی از تجربیات بدی که در آن دوره داشت را بازگو کرد.

کاپیتان سابق منچستر یونایتد گفت: «پس از چند ماه کار در والنسیا، به یاد دارم که یک روز صبح در آینه نگاه کردم و فکر کردم بیمار به نظر می‌رسم. به اندازه کافی برای مربیگری سخت کار نکرده بودم و آمادگی نداشتم. این یک لطف به پیتر لیم (مالک والنسیا) بود. ما 7-0 به بارسلونای لوئیس انریکه باختیم. وقتی آنها 5-0 جلو بودند، او نه نیمار و نه مسی و لوئیس سوارز را تعویض نکرد و در پایان بازی از کنار من رد شد و با من دست نداد. احساس کردم این حرکت پیامی از طرف او بود مبنی بر اینکه نیمکت والنسیا حق من نبود و شایستگی مربیگری را ندارم.»

او همچنین گفت: «به یاد دارم که ما سه بار مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کردیم و ارنستو والورده مربی آنها بود. تیم او با سیستمی متفاوت از آنچه که فکر می‌کردم، بازی کرد و سپس در طول بازی تغییراتی داد. من احساس می‌کردم به‌شدت نسبت به او حقیر هستم، زیرا کنترل و دیدن بازی از کنار زمین برایم سخت بود. والورده اولین مربی‌ای بود که احساس کردم کیلومترها از او دورم و سپس مقابل دیگو سیمئونه نیز احساس کردم او از هر نظر از من پیشی می‌گیرد؛ با تاکتیک‌ها، ارعاب‌ها و حرکاتش.»

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳