Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درخواست وینفرد شفر برای پرداخت همه مطالبات به همراه آپشن‌های قراردادش از سوی باشگاه استقلال را رد کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین تیم فوتبال استقلال که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده بود، این باشگاه را به پرداخت 550 هزار دلار برای پرداخت مطالباتش محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در حالی محکوم به پرداخت مطالبات شفر شد که مدیران وقت استقلال بارها در اظهارات‌شان تأکید می‌کردند که شفر چاره‌ای جز توافق ندارد و با کمترین هزینه پیگیر غرامت او خواهند بود، اما با رأی فیفا مشخص شد که این صحبت‌ها با واقعیت فاصله داشته است. امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال در رابطه با پرونده شفر در تاریخ 11 اردیبهشت سال جاری در جمع خبرنگاران گفت: من اگر در فوتبال هیچ کاری بلد نباشم به عنوان کسی که حقوقدان ورزشی هستم کار را  مسالمت‌آمیز و از راه‌های حقوقی انجام می‌دهیم تا با کمترین هزینه پیگیر رضایت شفر باشیم. (لینک مصاحبه را اینجا مشاهده کنید)

فتحی همچنین دو روز بعد یعنی 13 اردیبهشت تأکید کرد: به نظر من شفر چاره‌ای جز توافق ندارد. ایشان یا باید مربیگری را کنار بگذارد یا تکلیف قراردادش را مشخص کند. ما قول دادیم که با کمترین هزینه شفر از استقلال جدا شود. (لینک مصاحبه را اینجا مشاهده می‌کنید)

اگر چه عدم توافق با شفر، چنین حکمی را در پی داشت، اما یک نکته در این پرونده وجود دارد. شفر در شکایت خود از باشگاه استقلال، چیزی نزدیک به یک میلیون و 700 هزار دلار درخواست کرده بود. سرمربی آلمانی یک میلیون و 100 هزار دلار برای فصل جاری به اضافه آپشن‌های قراردادش شامل پاداش‌ها و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواسته بود که فیفا آن را رد کرده است. با توجه به اینکه شفر برای سال جاری به باشگاه بن‌یاس امارات رفت، فیفا مابه تفاوت قراردادش با این باشگاه و استقلال را محسوب کرد و به سرمربی آلمانی گفته که تنها می‌تواند 325 هزار دلار از استقلال غرامت بگیرد. همچنین او 225 هزار دلار نیز حقوق عقب افتاده داشته است که با احتساب 325 هزار دلار قرارداد امسالش، مجموع 550 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار خواهد بود.

مسئولان فعلی استقلال در حال رایزنی با شفر هستند تا از او تخفیف بگیرند یا بتوانند طلبش را به صورت اقساطی پرداخت کنند. همچنین مدیران استقلال یک ماه فرصت دارند برای دفاع از خود، مدارک‌شان را به فیفا ارسال کنند.

استقلال از جپاروف مهلت گرفت/ فرار باشگاه از محرومیت؟شفر: هواداران استقلال می‌دانند مدیران این باشگاه چه رفتاری با ما کردند/ تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال وینفرد شفر استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال وینفرد شفر استقلال فوتبال وینفرد شفر استقلال باشگاه استقلال سرمربی آلمانی هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود