Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان مسافرکشی اجباری در اوج کرونا با تعویق سررسید چک، توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوتی‌های کاشان و آران و بیدگل، افزایش کرونایی‌ها در استان اصفهان به 345 مورد، 150 اکیپ سپاه، اصفهان را ضدعفونی می‌کنند، وزارت بهداشت آمار اعلامی فرماندار کاشان را تکذیب کرد؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

پایان مسافرکشی اجباری در اوج کرونا با تعویق سررسید چک

مالک اصفهانی چند فروشگاه موبایل که مغازه‌اش را با وام ازدواجش راه انداخته، امروز به مشتریانش مهلت دوماهه داده تا در صورتی که به خاطر شرایط به وجود آمده امکان پرداخت ندارند، دیرتر چک‌هایشان را به بانک ببرد.

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی درباره فوتی‌های کاشان و آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: آمار کل فوتی‌های بیماری‌های تنفسی کاشان و آران و بیدگل در روزهای اخیر ۸۸ نفر است ولی فعلا ۲۱ نفر از آن‌ها آزمایش کووید ۱۹ مثبت داشته‌اند.

افزایش کرونایی‌ها در استان اصفهان به 345 مورد/ 25 نفر با حال خوب ترخیص شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از تعداد 1161 نمونه از افراد مشکوک در استان اصفهان گرفته شده که 816 مورد آن منفی بوده است و تعداد 345 مورد مثبت در استان اصفهان به ثبت رسیده است.

150 اکیپ سپاه، اصفهان را ضدعفونی می‌کنند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ۱۵۰ اکیپ از بسیجیان و یگان‌های مختلف سپاه که در چند روز گذشته اقدامات موثری داشتند، از امروز به مدت ۱۰ روز نسبت به سالم سازی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن اقدام خواهند کرد.

وزارت بهداشت آمار اعلامی فرماندار کاشان را تکذیب کرد/ بخش‌های غیرتخصصی به بحث آمار ورود نکنند

سخنگوی وزارت بهداشت با تکذیب آمار اعلام شده توسط فرماندار کاشان در مورد فوتی‌های شیوع کرونا، از ورود بخش‌های غیرتخصصی به موضوع اعلام آمار انتقاد کرد.

ظرفیت بسیج در خدمت مردم خواهد بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج ظرفیتی است که در شرایط خاص به کمک دستگاه‌های مختلف خواهد آمد و امروز یکی از همین شرایط است که با حضور همگانی بسیجیان اعم از کشاورزان و همه کسانی که امکان و توانی برای ضدعفونی کردن سطح شهر دارند انجام خواهد شد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه علوم پزشکی کاشان وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در رویارویی‌های اخیر دست بالاتر را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۳۱ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۳ برد برای استقلال و ۱۰ برد برای تراکتور به دست آمده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم دیدارهای پر گل زیاد داشته است به طوری که در ۳۱ رویارویی، ۸۲ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۴۷ گل و تراکتور ۳۵ گل بوده است.

گفتنی است در هفت رویارویی اخیر بین استقلال و تراکتور، آبی پوشان تهرانی در شش دیدار پیروز بودهاند و تراکتور تنها یک بار برده است که مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بوده است.

جدال‌های دو تیم استقلال و تراکتور گاهی اوقات با نتایج و پیروزی‌های سنگینی همراه بوده است که شاخص‌ترین و نزدیک‌ترین آن پیروزی هفت بر یک فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی است. بردی که در آخرین هفته لیگ گذشته به دست آمد و همه آمار و ارقام رویارویی‌های دو تیم را زیر و رو کرد.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور

کد خبر 749309

دیگر خبرها

  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی