Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- وقتی درباره بهترین آنهم در مجموعه مرسدس بنز صحبت می کنیم قطعا اشاره به یک یا حتی چند محصول کار بسیار دشواری است! اینجا کلاس تولید و سطح کیفیت آنچنان بالا است که جداسازی تعدادی خودرو از باقی حقیقتا دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می رسد.

اما به هر ترتیب زمانیکه مشتری در جستجوی خاص ترین ها در کاتالوگ مرسدس بنز باشد قطعا یکی از گزینه هایی که مدنظر قرار خواهد داد AMG GT R است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل 2020 این محصول همان ویژگی های اصلی را همراه خود دارد که می شود آنها را در ظاهر بسیار تهاجمی، ساختار کوپه، موتور قدرتمند و استفاده از کد رنگ های خاص خلاصه کرد.

 

اخیرا تصاویری از مدل 2020 آ ام گ جی تی  آر در رنگ طلایی با مکمل مشکی منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

از منظر ابعاد؛ این خودرو 4564 میلیمتر در طول، 2075 میلیمتر در عرض و 1285 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2629 میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز برابر با 1630 کیلوگرم است.

در این محصول از پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو با 577 اسب بخار خروجی و گشتاور 516 پوندفوت استفاده شده است. در آزمایش ها، مرسدس طی 3.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت رسیده است.

پیشرانه AMG GT R صدای فوق العاده جذابی بویژه در دورهای بالای موتور دارد که در این زمینه هم یکی از بهترین اسپرت های بازار است.

مجموعه موتور با جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

بیشینه سرعت این مرسدس محور عقب برابر با 318 کیلومتر برساعت است. آمار مصرف سوخت نیز برای هر 100 کیلومتر در شهر برابر با 15.6 لیتر، در بزرگراه 11.7 لیتر و در حالت ترکیبی 13.8 لیتر است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ ها در محور جلو 19 اینچی و در محور عقب 20 اینچی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: شاسی بلند 1.2 میلیون دلاری مرسدس بنز/ هتل متحرک از خانواده "جی" (+تصاویر) شاسی بلند 40 هزار دلاری مرسدس بنز! (+فیلم و تصاویر) شاسی بلند لوکس چینی با همکاری مرسدس بنز معرفی شد(+تصاویر) شاسی بلند فوق لوکس مرسدس بنز معرفی شد/ خودرویی که کابین آن با بخش فرست کلاس هواپیما مقایسه می شود! (+فیلم و تصاویر)

 

AMG GT R در حالت پایه برچسب قیمت 162900 دلاری دارد و در نمونه ای که تصاویر آنرا در مطلب مشاهده کردید قیمت در حالت آپشن به 205100 دلار رسیده است.

آ ام گ جی تی  آر مجهز به آخرین فناوری های مرسدس در بخش سرگرمی و ایمنی است. گرمکن آینه های تاشوی کناری، پروژکتور لوگو، ورود بدون کلید، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل، سیستم پایداری الکترونیکی اختصاصی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، هماهنگی با اپلیکیشن تلفن هوشمند و ... تنها بخشی از ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/0030oB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرسدس بنز آ ام گ آلمان خودرو عصرایران مرسدس بنز شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)