Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصیری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باشگاه های ورزشی در صورتی که خلاف دستورالعمل وزارت ورزش عمل کنند، ابتدا تعطیل و سپس پلمب می شوند و در صورت سرپیچی کردن مجدد، مجوز آنها باطل می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سه باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا در اهواز پلمب شدند افزود: در چند روز گذشته به همراه ماموران نیروی انتظامی و اماکن از باشگاه های ورزشی در سطح شهر اهواز بازدید کردیم که خوشبختانه بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش استقبال کرده و فعالیت خود را تعطیل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه سلامتی آحاد جامعه از جمله ورزشکاران برای ما بسیار مهم است گفت: اکنون بحث سلامتی جامعه در میان است و اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل رفتار کند به صورت جدی با آن برخورد می شود به گونه ای که مجوز فعالیت آن باطل می شود.

به گزارش ایرنا برابر با ابلاغیه وزارت ورزش، تمامی مسابقات و  فعالیت های ورزشی در اماکن برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تا آخر امسال تعطیل می باشند. درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه های فوق متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد.

تا ظهر روز دوشنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۸۳ نفر ثبت شده که ۱۸نفر از آنها فوت شدند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

پیک بیماری کرونا در استان از امروز سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد به گونه ای که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد ابتلای جدید به این ویروس در خوزستان به ثبت رسید و آمار مبتلایان به ۱۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین