Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو برای اولین بار در طول دوران مربیگری اش، در 6 دیدار متوالی طعم برد را نچشیده است.

طرفداری- در جریان برد 3-0 لایپزیش مقابل تاتنهام هاتسپر در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رکوردهای منفی زیادی برای ژوزه مورینیو به ثبت رسید. نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است:

لایپزیش برای اولین بار در تاریخ خود موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لایپزیش هفتمین باشگاه آلمانی است که حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا (فصل 1992/93 به بعد) را تجربه می کند. در حالی که تاتنهام هاتسپر برای آخرین بار در سال 2008 موفق به کسب یک جام رسمی شد، باشگاه لایپزیش در سال 2009 تاسیس شد، پس از 7 فصل و صعود از 4 لیگ به بوندسلیگا رسید، در فصل اول حضورش در بوندسلیگا نایب قهرمان شد و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و اکنون راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات می شود. تاتنهام هاتسپر هر چهار دیدارش مقابل باشگاه های آلمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را واگذار کرد و 14 گل خورده در ازای فقط 3 گل زده به ثبت رساند. برای اولین بار از سال 2016، دو تیم جدید حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنند. در سال 2016، وولفسبورگ و منچسترسیتی برای اولین بار در این مرحله حاضر شده بودند. ژوزه مورینیو سنگین ترین شکست خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. وی برای دومین بار در طول دوران مربیگری اش با اختلاف سه گل در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شد. بار قبل در آوریل 2013 با رئال مادرید با نتیجه 4-1 مغلوب بروسیا دورتموند شده بود. ژوزه مورینیو سنگین ترین شکست خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار را تجربه کرد. وی با نتیجه 4-0 در مجموع دو دیدار مغلوب لایپزیش شد. ژوزه مورینیو برای اولین بار در طول دوران مربیگری اش در 6 دیدار متوالی در تمامی رقابت ها، در راه کسب برد ناکام می ماند (2 تساوی و 4 شکست). این 935مین بازی رسمی دوران مربیگری مورینیو بود. ژوزه مورینیو در سه حضور اخیرش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب صعود به دور بعدی نمی شود. (با چلسی مقابل پاری سن ژرمن در فصل 2014/15، با منچستریونایتد مقابل سویا در فصل 2017/18 و با تاتنهام مقابل لایپزیش در فصل 2019/20) یولیان ناگلزمان با 32 سال و 231 روز سن به جوانترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که در یک دور مرحله حذفی مسابقات موفق به صعود می شود. گل اول مارسل سابیتزر، ششمین گل این فصل وی از خارج از محوطه جریمه است. فقط لیونل مسی (8) موفق به ثبت گل های بیشتری از خارج از محوطه جریمه در تمامی رقابت های فصل جاری در میان بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی شده است. مارسل سابیتزر به سومین بازیکن اتریشی پس از داوید آلابا (بایرن مونیخ) و کریستین فوچس (شالکه) بدل شد که در یک مسابقه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی می شود. امیل فورسبرگ سومین گل سریع توسط یک بازیکن تعویضی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را 27 ثانیه پس از ورودش به مسابقه به ثمر رساند. تنها یوهن کونوپلیانکا (سویا مقابل گلادباخ، سال 2015، 17 ثانیه) و والری ژرمن (موناکو مقابل دورتموند، سال 2017، 23 ثانیه)، موفق شدند به عنوان بازیکن تعویضی سریعتر گلزنی کنند. از زمان حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام (23 نوامبر 2019)، فقط استون ویلا (42) گل های بیشتری در تمامی رقابت ها نسبت به تاتنهام (39) میان باشگاه های لیگ برتری دریافت کرده است. تاتنهام 6 بار در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا از بیرون محوطه جریمه گل دریافت کرده که بیشتر از هر تیم دیگری است. تایلر آدامز بیست و هشتمین بازیکن آمریکایی است که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. از این بازیکنان، 12 نفر حداقل یک بازی برای باشگاه آلمانی انجام داده اند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای اولین بار دوران مربیگری ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!

خوسلو ششمین بازیکن با سابقۀ بازی در تیم استوک سیتی است که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده است.

طرفداری | رکوردی جالب و در عین حال عجیب در بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید با حضور خوسلو برای تیم استوک سیتی به ثبت رسید.

در فصل 16-2015، استوک سیتی که به عنوان "استوکالونا" شناخته می‌شد، با وجود کسب مقام نهم در لیگ برتر، تیمی پرمهره و شگفت‌انگیز بود. آنها در آن فصل با جذب بازیکنانی مانند ژردان شکیری، خوسلو، ابراهیم آفلای، گلن جانسون و شی گیون، تیمی قابل احترام در فوتبال باشگاهی انگلستان بودند. نکته قابل توجه این تیم انگلیسی اما حضور 6 بازیکن در ترکیب آن بود که سابقه حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با تیم‌های دیگر داشتند.

در ترکیب آن تیم استوک سیتی، بازیکنانی حضور داشتند که در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، 2007، 2008، 2009، 2010، ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۴ راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شده بودند. حضور این بازیکنان در تیم استوک سیتی، نشان‌دهنده تجربه و سطح بالای برخی از تیم‌های به ظاهر میان‌جدولی در لیگ برتر است.

لیست بازیکنان حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در تیم استوک سیتی فصل 16-2015 2004: گلن جانسون در چلسی 2005: گلن جانسون در چلسی، ابراهیم آفلای در آیندهوون 2007: پیتر کراوچ در لیورپول 2008: بویان کرکیچ در بارسلونا و پیتر کراوچ در لیورپول 2009: بویان کرکیچ در بارسلونا 2010: بویان کرکیچ در بارسلونا 2011: ابراهیم آفلای در بارسلونا 2013: ژردان شکیری در بایرن مونیخ 2019: ژردان شکیری در لیورپول 2024: خوسلو در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها