Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:20:44 GMT

برنامه‌های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۸۵۶۰

برنامه‌های نوروزی بقاع متبرکه در زنجان لغو شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نوروز امسال تجمعات در لحظه تحویل سال نو و دیگر مناسبت‌های مذهبی و اعیاد در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، تمهیدات لازم در بقاع متبرکه به منظور پیشگیری از این بیماری اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز قرار بود برنامه‌های مناسبتی در بقاع متبرکه اجرایی شود اما برای پیشگیری از شیوع بیماری، همه برنامه‌ها لغو شد، تصریح کرد: هرچند که درب برخی بقاع متبرکه باز است و ضدعفونی و غبارروبی انجام می‌شود، البته ممکن است زیارت از نزدیک هم امکانپذیر نباشد.

کرمی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه معاونت فرهنگی سازمان اوقاف، تصمیم به محدود کردن بسیاری از تجمعات و مراسم‌های مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به غیراز تمهیدات اندیشده شده در ارتباط با پیشگیری از کرونا یکی از موضوعات مهم کمک به خانواده‌های نیازمند است، گفت: سال گذشته 800 بسته بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امسال نیز مقرر شده است که تعداد بیشتری بسته حمایتی توزیع شود.

کرمی با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری با پیوست اجتماعی یعنی حمایت از نیازمندان اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: در همین راستا بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی و پوشاک بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال به لحاظ رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از کرونا نسبت به توزیع ژل‌های بهداشتی و ماسک در بقاع متبرکه اقدام می‌شود، تصریح کرد: این اقدامات نیز با همکاری هیأت امنای بقاع متبرکه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان نوروز بقاع متبرکه بیماری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 

دریافت 7 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096524

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)