Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: شروع ویروس کرونا تصویری در بازار و قیمت گوشت گوساله نداشته است و مردم به میزان گذشته از بازار گوشت تهیه می‌کند. تاریخ انتشار: 06:30 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۶۷۶

احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص تأمین گوشت گوساله برای شب عید اظهار کرد: برای بازار شب عید امسال مشکلی در تامین گوشت گوساله نخواهیم داشت چرا که هم اکنون با مازاد تولید مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واردات بیش از ۱۱۰ هزار تن گوشت به کشور موجب شد تا در بازار مشکلی از لحاظ تمام این محصول نداشته باشیم و قیمت گوشت گوساله در بازار افزایش نداشته باشد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران بیان کرد: هزینه‌های تولید نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته و همین موضوع موجب شده تا گاوداران ضرر‌های زیادی را متحمل شوند، با این وجود شرکت پشتیبانی امور دام باید تمهیداتی انجام دهد تا از ضرر بیش از حد گاوداران جلوگیری شود.

مقدسی ادامه داد: هم اکنون به دلیل وجود مازاد تولید دام سنگین در کشور این توانایی وجود دارد که دامداران محصولات خود را صادر کند، اما متاسفانه وزارت‌ صنعت این اجازه را به دامداران می‌دهد.

وی تصریح کرد: شروع ویروس کرونا در کشور موجب شد تا تقاضای رستوران‌ها به گوشت گوساله کاهش نسبی پیدا کند، اما تقاضای مردم به این محصول کاهش پیدا نکرده است.

رئیس انجمن صنفی گاوداران خاطر نشان کرد: مازاد تولید در کشور موجب شد تا قیمت گوشت گوساله کاهش پیدا کند و این محصول درب واحد‌های صنفی با قیمت هر کیلو ۸۴ هزار تومان به فروش می‌رسد، اما ویروس کرونا تاثیری در قیمت‌ها نداشته است.

بیشتر بخوانید: گوشت گوسفند کیلویی ۱۲۵ هزار تومان/ قیمت سازمان حمایت کارشناسی نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تنظیم بازار رئیس انجمن صنفی گاوداران ویروس کرونا گوشت گوساله قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

بر اساس این گزارش ارز تامین شده بابت گوشت قرمز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۶۴درصد و بابت گوشت مرغ به میزان ۱۰۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ دارای رشد نامتعارف نسبت به گروه کالایی و زنجیره ارزش اعلام شده توسط وزارت صمت و جهاد بوده است.

لازم به ذکر است که گزارش تحلیلی منابع و مصارف ارزی سال ۱۴۰۲ توسط دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری متولیان نظام برنامه ریزی و تصمیم گیران اقتصادی منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول