Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان که دوستش را کشته و سرش را از بدنش جدا کرده بود دیروز با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.وی انگیزه جنایت را انتشار تصاویر دورغین قربانی در اینستاگرام برشمرد.

جنایت فجیع

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از زمستان سال 97 به دنبال پیدا شدن جسد خونین پسرجوانی به نام عزیز در حوالی راه آهن تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می داد این پسر با ضربه های چاقو کشته و سپس سرش از بدنش جدا شده است.جسد خونین یا دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای رازگشایی جنایت مخوف به تکاپو افتاد.

با شناسایی خانواده قربانی پلیس به تحقیق پرداخت و با بررسی فهرست ریز مکالمات تلفنی پسرجوان چندین مظنون را بازداشت کرد تا اینکه یکی از دوستان صمیمی وی به نام علی لب به اعتراف گشود و به جنایت فجیع اعتراف کرد.

در دادگاه

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و با توجه به درخواست اولیای دم، برای علی 32 ساله اشد مجازات خواست.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح آشنایی‌اش با قربانی گفت : من و عزیز که با هم فامیل بودیم چند سال قبل از افغانستان برای کار به تهران آمدیم .ما با هم در تهران کار می کردیم و شبها در خانه اجاره ای زندگی می کردیم.

انتشار تصاویر دروغین

این متهم درباره انگیزه جنایت به قضات گفت : عزیز مدتی بود گوشی موبایل مدل بالایی خریده بود که دوربین خوبی داشت . او از زنان و دختران جوان عکس می گرفت و تصویر ها را در اینستاگرامش می گذاشت . او همچنین عکس های دورغینی از خودش در اینستاگرامش منتشر می کرد تا زنان و دختران جوان فکر کنند او پسر خوشتیپی است. مدتی بود چند نفر از همکارهانم از من خواسته بودند تا عزیز را نصیحت کنم ، عکس های ناجور را در صفحه اینستاگرامش منتشر نکند .

وی گفت: آن روز تصمیم گرفتم با عزیز صحبت کنم. من به او گفتم با رفتارهایش آبروی ما را برده و بهتر است عکس های ناجور و دروغین خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر نکند و دست از این کار زشت بردارد . اما او که عصبانی شده بود گفت این ماجرا به من ربطی ندارد. او به من حمله کرد و با مشت و لگد به جانم افتاد. من هم برای این که بتوانم خودم را نجات دهم چاقویی را که در جیب داشتم درآوردم و یک ضربه به شکم عزیز زدم .وقتی عزیز روی زمین افتاد میخواستم با چاقو یک خط روی گردنش بیاندازم. اما چاقوی تیز بود و سر او از بدنش جدا شد .ولی من واقعا قصد نداشتم سر او را ببرم .

اشک پشیمانی

این متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من واقعا قصد قتل دوست صمیمی ام را نداشتم و حالا پشیمانم .میدانم اشتباه کرده‌ام .باور کنید من فقط میخواستم او دست از رفتار زشت شبردارد و آبروی ما را بیش از این نبرد .اما او به من حمله کرد و من برای نجات جانم او را کشتم.

وی ادامه داد: پدر و مادرم سالها قبل وقتی که من خردسال بودم فوت شدند و من و برادرم با هم زندگی می کردیم و برای کار به ایران آمده بودیم که این ماجرا پیش آمد و به زندان افتادم. حالا از اولیای دم تقاضا دارم به من رحم کنند و مرا ببخشند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده دیروز وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پزشکی پلیس جرم مدل قتل زندان اخبار حوادث پسر تصاویر انتشار فجیع عامل جنایت کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس عکس تلگرام ویروس فیلم درگذشت تهران اخبار تهران بدنش جدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران

تین نیوز

ترافیک تهران گلوگاه هایی دارد که در  صورت رفع شدن می توان به کاهش قابل توجه راه بندان ها امیدوار بود؛ از جمله احدث یک اتوبان با هزینه 5 هزار میلیارد تومان که 3 میدان و دو بزرگراه را به هم متصل می کند.

شهرداری تهران در راستای برطرف کردن مشکل ترافیک ، پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد که به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اجرای این پروژه‌ها کاهش محسوس ترافیک را در معابر بزرگراهی  خصوصا در غرب پایتخت شاهد خواهیم بود.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با «ایران» درباره این پروژه‌ها توضیح داد: بزرگراه یادگار امام(ره) از شمال غرب تهران آغاز و پس از گذر از محله‌هایی نظیر سعادت آباد، شهرک قدس، مرزداران و خیابان آزادی به میدان جی منتهی می‌شود. پروژه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، آن را به بزرگراه آزادگان وصل می‌کند تا سیر کاملی در غرب پایتخت برای تخلیه بار ترافیکی صورت گیرد و به همین علت در میدان جی، پروژه شاخه بزرگراه یادگار امام(ره) پس از یک دوره توقف عملیات عمرانی، در دوره ششم مدیریت شهری از سر گرفته شده است.

حق‌بین با بیان اینکه پروژه مذکور، میدان جی، میدان فتح، بزرگراه فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید را دربرمی‌گیرد، افزود: هزینه انجام عملیات عمرانی کلان‌پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به بزرگراه آزادگان بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است. البته وجود معارضان متعدد تأسیساتی، نهادی و ملکی از دلایل پیچیدگی و توقف پروژه بوده است.

به گفته او، تلاش‌ها برای اتصال بزرگراه یادگار امام به آزادگان از دو جبهه در حال انجام است و بر همین اساس، فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در جنوب این پروژه، محدوده بزرگراه آزادگان افتتاح شده و فاز بعدی هم در حال عملیات عمرانی است تا به آزادگان وصل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد پلیس راهور پایتخت، کاهش محسوس ترافیک در غرب تهران بویژه محدوده میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تا حدودی بار ترافیکی کنونی بزرگراه شهید چمران و نواب، از دیگر آثار بهره‌برداری از این پروژه است.

اتصال میدان جی به میدان فتح با تونل

حق‌بین با تأکید بر این نکته که برای حدفاصل میدان جی تا میدان فتح، تونلی به طول ۳۵۰ متر طراحی شده و در دستور ساخت است، گفت: پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به بزرگراه آزادگان از اولویت‌های عمرانی دوره ششم مدیریت شهری است و نظارت‌ها بر استمرار عملیات عمرانی و رفع چالش‌های اجرایی آن ادامه دارد. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: برای تکمیل این پروژه، شهرداری تهران با ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش توافق‌های مهم و اثرگذاری داشته و بر این اساس، گشایش‌های مهمی برای اجرای عملیات عمرانی در محدوده میدان جی و میدان فتح ایجاد شده است. حق‌بین گفت: پروژه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی غرب تهران در این دوره مدیریت شهری است و شامل روگذرها و زیرگذرهای متعددی است. به‌عنوان مثال در منطقه میدان فتح یک تقاطع سه سطحی شامل پل، میدان و زیرگذر پیش‌بینی شده و در حال احداث است. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره تکمیل بزرگراه شهید بروجردی نیز توضیح داد: فاز یک بزرگراه شهید بروجردی به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر فاز دو آن از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در دست اقدام است. کمربندی جنوب شرق و شرق تهران پس از سال‌ها شکل می‌گیرد

حق‌بین افتتاح فاز نخست آزادراه شهید شوشتری در شرق تهران را در سال‌جاری یکی دیگر از کلان‌پروژه‌های شهرداری تهران در جنوب شرق تهران عنوان کرد که با کاهش محسوس بار ترافیکی بزرگراه بسیج، به نوعی کمربندی جنوب شرق و شرق تهران را پس از سال‌ها شکل خواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش