Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی سه شنبه شب در یازدهمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استانداری افزود: در مقابله با بیماری کرونا باید حساس باشیم ولی نترسیم ، هر کجا بترسیم و امید خود را  از دست دهیم شکست خواهیم خورد و هر کجا امید، نشاط داشته باشیم می توانیم مقاومت کنیم.
استاندار اصفهان اضافه کرد: به طور قطع حفظ روحیه نشاط و شادی موجب ارتقای توانمندی انسان در برابر بیماری ها و کاهش خطرپذیری در برابر بیماری ها خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توجه به نقاط محروم استان‌ و ضرورت حساس سازی و اطلاع رسانی به مردم در این مناطق مورد توجه قرار گیرد.
رضایی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های عملیاتی مطابق با فکر و خرد، ادامه داد: اتاق فکر علوم پزشکی استان برای این ستاد طراحی عملیاتی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان در راستای اطلاع رسانی صریح و شفاف در خصوص نقاحتگاههایی که دانشگاه علوم پزشکی به منظور نگهداری از بهبودیافتگان بیمارستانی در نظر گرفته است، اقدام کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به پیش بینی تعدادی نقاهتگاه در نقاط مختلف استان توسط دانشگاه‌های علوم ‍پزشکی اصفهان و کاشان افزود: این نقاهتگاه‌ها  مخصوص پذیرش بهبودیافتگان این بیماری از نزدیک‌ترین مناطق پیرامون نقاهتگاه‌هاست و قرار نیست بیماری از جایی دیگر پذیرش شود.
وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و عناصر ضد انقلاب اضافه کرد: این رسانه‌ها با تغییر حقایق به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و لذا شهروندان اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف را از رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: شهید خدمت دانستن کادر پزشکی در مقابله با کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب اقدام بسیار تاثیرگذار و قابل ستایش است.
وی با اشاره به انتشار آگهی هایی در برخی کانالهای و نرم افزارهای فضای مجازی و جذب مسافر از این طریق، اضافه کرد: سازمان های نظارتی پذیرش غیر قانونی مسافر نوروزی از طریق خانه های اجاره ای در فضای مجازی را رصد و برخورد قضایی مقتضی صورت گیرد زیرا بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اسکان از این طریق و همچنین در قالب کمپ ها، مهمانسراها، مهمانپذیرها، مامورسراها و مسافرخانه ها ممنوع است.
استاندار اصفهان همچنین از ارائه پیشنهاد به شورای امنیت ملی در خصوص ممنوعیت سفر به اصفهان خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان‌اینکه ۳۴۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند، گفت: تاکنون ۱۸ تَن از بین آنها بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.
آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل دیروز دوشنبه ۳۲۳ تَن بود و با این احتساب، در یک روز حدود هفت درصد افزایش یافته است.
آرش نجیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: تا بیستم اسفند از یکهزار و ۱۶۱ نمونه مشکوک گرفته شده در این استان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، جواب آزمایش ۳۴۵ نمونه در باره ابتلا به کووید ۱۹ (کرونا) مثبت و قطعی و جواب ۸۱۶ نمونه منفی بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان  عباس رضایی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان عباس رضایی عباس رضایی ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان عباس رضایی استاندار اصفهان بیماری کرونا اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) در این منطقه گفت: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای دستیابی به شهر هوشمند، ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است.

وی افزود: تمام پلاک‌های آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) است که حاوی اطلاعات نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است، در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب، برق و گاز نیز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ تصریح کرد: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: نصب این پلاک‌ها با اعتباری حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: آن دسته از شهروندانی که منازل آن‌ها پلاک آبی هوشمند ندارد، می‌توانند از طریق نشانی my.isfahan.ir گزینه نصب پلاک آبی هوشمند را جست‌وجو و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت پلاک آبی هوشمندمنزل آن‌ها نصب شود. ‌

کد خبر 749391

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد