Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: تمام ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور، به‌محض اینکه ستاد مبارزه با بیماری‌های وزارت بهداشت اعلام نیاز کند، این آمادگی را دارد که به کمک وزارت بهداشت بیاید. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از همان روزهای نخست اعلام نیاز وزارت بهداشت، ارتش بیمارستان‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد و در حال پذیرش بیمار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به نیاز استان قم به بیمارستان صحرایی برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: این بیمارستان در شهرک پردیسان در اختیار این بیماران قرار داده شد.

وی ادامه داد: دیشب حدود 700 نفر مراجعه‌کننده به این بیمارستان داشتیم که اگر می‌خواستند به بیمارستان‌های سطح شهر مراجعه کنند خود ناقلین بیماری بودند.

مؤذنی با بیان اینکه اکثر کادر پرستاری به‌صورت داوطلبانه در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، صحنه آفندی و جنگی در کشور به وجود آمده و نیروی نظامی ارتش این افتخار را دارد که به‌صورت داوطلبانه به بیماران خدمت کند.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در این راه یا شهید شده و یا بر این بیماری فائق آمده و پیروز خواهند شد.

فرماندار رباط‌کریم: عملیات میدانی ضدعفونی شهرها تا شکست کرونا ادامه داردشمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هرمزگان به 69 نفر رسیدمرکل: 60 تا 70 درصد آلمانی‌ها به کرونا مبتلا خواهند شد/ لغو نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا

وی گفت: تمام 28 بیمارستان نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور، به‌محض اینکه ستاد مبارزه با بیماری‌های وزارت بهداشت اعلام نیاز کند، این آمادگی را دارد که به کمک وزارت بهداشت بیاید.

مؤذنی افزود: احتمالاً در هفته آینده به سمت ایجاد نقاهت گاه‌هایی برویم که مردم بعد از ترخیص شدن از بیمارستان با خیال راحت‌تری به جمع خانواده‌های خود برگردند.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات تحقیقاتی ارتش برای تولید دارو گفت: از همان روز اول متخصصان نیروی زمینی ارتش را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قراردادیم و از همان روزهای نخست موفق به تولید کیت تشخیص شدیم و تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

وی مطرح کرد: همچنین به دنبال آن هستیم مواد ضدعفونی‌کننده‌ای که ماندگاری بیشتری داشته  باشد را تولید و در اختیار مردم قرار دهیم که در روزهای آتی اخبار بیشتری را در زمینه پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه را در اختیار مردم عزیزمان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/451/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امداد و درمان نیروی زمینی ارتش رئیس اداره بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند