Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم لک زاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «شیرجه بزرگ»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: این اثر مراحل فنی را طی می‌کند و هم اکنون صداگذاری و موسیقی آن به نیمه رسیده است.

در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است؛ بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده‌ای است، در لوکیشن‌های شهر تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده هایشان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پرماجرا در جاده‌ها می‌شوند.

سایر عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، مدیر تدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس و طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»