Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: در حال حاضر مشکل ما فقط برگزاری اردوها نیست چرا که هنوز تکلیف رقابت‌های انتخابی المپیک مانده و از ظرفی دیگر زمان زیادی هم تا خود المپیک نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کاوه، مدیر تیم‌ملی کشتی آزاد، درباره جلسه با علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در خصوص زمان برگزاری اردوهای تیم‌ملی به خبرنگار برنا گفت: جلسه خوبی بود و باید تشکر کنم هم از وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی‎المپیک که در این شرایط هم در تلاش هستند وضعیت مطلوبی را برای ادامه برگزاری اردوها پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در حال حاضر مشکل ما فقط برگزاری اردوها نیست چراکه هنوز تکلیف رقابت‌های انتخابی المپیک مانده و از ظرفی دیگر زمان زیادی هم تا خود المپیک نداریم. ولی مشکل اصلی اینجاست هنوز تاریخ مشخصی هم از مسابقات لغو شده در دست نیست که بخواهیم بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. در کنار این جدا از مسئله برگزاری اردوها فقط این نیست که ما بخواهیم 50 نفر را به اردو دعوت کنیم طبیعتا باید در کنار این بازیکنان افراد دیگری هم برای سایر کارها در کنار این تیم باشد و این واقعا کار دشواری است. اما چه فدراسیون و چه وزارت در تلاش هستند بتوانند علاوه بر مشکلاتی که گفته شد سالن استانداردی هم پیدا کنند که از هر جهت ایمنی لازم را داشته باشد.

کاوه در مورد علت غیبت محمد بنا در این جلسه توضیح داد: علتش را دقیق نمی‌دانم. اما بهتر بود بنا بجای صحبت با رسانه‌ها قبل از هر چیز در چنین جلساتی حضور پیدا می‌کرد تا با همفکری هم برای این شرایط دشوار راه حلی مناسبی را پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: در این مدت ما در بخش آزاد بازیکنان را زیر نظر داریم و اولین توصیه ما هم به آنها حفظ سلامتی‌شان است. در مورد تمرینات هم همه بازیکنان به صورت فردی تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کشتی کشتی آزاد محسن کاوه محمد بنا المپیک 2020 توکیو برگزاری اردوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی