Web Analytics Made Easy - Statcounter

  موسی احمدی روز  چهار شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان بازدید از انبارها به منظور پایش ملزومات بهداشتی، ۶ هزار و ۶۰۰  لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۲۰۱ هزار جفت دستکش لاتکس به دلیل احتکار، گران‌فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: در یکی از انبارها ۴۰۳ کارتن شامل ۲۰۱ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۲ میلیارد ریال به دلیل اخفا و امتناع از فروش کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول عنوان کرد: در این انبار ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر محلول ضدعفونی به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال به دلیل گران‌فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع شناسایی و ضبط شد.
احمدی با اشاره به کشف مقادیری الکل ۹۹ درصد بهداشتی از یکی از انبارها تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل ۹۹ درصد بهداشتی از یک شرکت معتبر بین‌المللی که ضدعفونی کننده بسیار قوی می‌باشد در یکی از بازدیدها کشف شد که افراد خاطی در این پرونده محکوم به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.
وی ادامه داد: علاوه بر این پلیس امنیت موفق به کشف کامیونی حاوی متانول شد که براساس قوانین نظام صنفی پرونده با عنوان عرضه خارج از شبکه با ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
احمدی بیان کرد: با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه بیش از ۴ اکیپ واحدهای صنفی تولیدی و غیره را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.
وی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی افراد متخلف و فرصت‌طلب که اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز و تقلبی کرده‌اند، دستگیر و اموال کشف شده نیز ضبط و تحویل مراجع قانونی و قضایی می‌شوند.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا کالای قاچاق پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا کالای قاچاق شهرستان ری ویروس کرونا کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست