Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستور العمل، تصمیم بر این است تمام فعالیت های ورزشی تا پایان سال جاری تعطیل باشد.

وی با بیان اینکه تمام باشگاه ها و هیات های ورزشی استان کرمان از تصمیم تعطیلی تمکین کرده اند افزود: بسیاری از باشگاه ها برای تعطیل کردن و سلامتی ورزشکاران پیش قدم بودند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریزی ابراز کرد: برخی از صاحبان ملک های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه ها در تصیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجرین خود نمی گیرند که جای تشکر دارد و کار زیبایی است و باشگاه ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می کند.

وی در خصوص نظارت اماکن و باشگاه های ورزشی در این ایام گفت: نظارت را به معاونت ورزش واگذار کردیم که این آنها نیز جلساتی در این زمینه برگزار کرده اند.

وی ادامه داد: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه ها از طریق اداره کل و هیات های ورزشی به صورت روزانه انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تاکید کرد: در این ایام اگر باشگاه ورزشی باز و فعالیت داشته باشد تخلف آنها به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال می شود و پلمب می شود که امیدواریم این اتفاق نیفتد.

پاریزی در خصوص قراردادهای افراد حقیقی و حقوقی با باشگاه ها و اماکن ورزشی نیز گفت: در این مدتی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضاهای ورزشی در اختیار اداره کل و هیات ها را که قرارداد داشته اند ندارند، به انتهای قرارداد آنها این مدت اضافه می شود.

 وی در خصوص قرارداد های فضاهای ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز گفت: برای این قراردادها به دنبال راهکار هستیم و انتطار این است که مدیران محموعه ها ورزشی با نگاه گذشت بتوانند تعامل داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان بخش خصوصی زیبایی مدیرکل ورزش و جوانان ورزشی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میزبان وستهم بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

چلسی که هفته گذشته تاتنهام را هم شکست داده بود، به نظر می‌رسد در اواخر فصل تازه موتورش روشن شد و با این برد به رتبه هفتم صعود کرد.

پالمر (۱۵)، گلگر (۳۰)، مادوئکه (۳۶) و جکسون (۴۸ و ۸۰) گلزنان آبی‌ها در این بازی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، برایتون با یک گل مهمانش استون ویلا رو شکست داد تا شاگردان امری که در رتبه چهارم قرار دارند، نتوانند گامی بلند به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند. تاتنهام که در رتبه پنجم قرار دارد و تنها رقیب استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم است، از ساعت ۱۹ به مصاف لیورپول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»