Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت: انباری غیرمجاز با ۲۰ تن مواد اولیه که برای تولید ضدعفونی‌کننده‌ها به کار می‌رود از سوی اطلاعات سپاه نینوای استان کشف شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ سیدموسی حسینی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگویی خبری اظهارداشت: سپاه برای مقابله با بیماری کرونا خود را در کنار مردم و مسئولان می‌داند و تلاش می‌کند تا اقدامات موثری در این زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای اخیر سازمان اطلاعات سپاه نینوای استان توانست 8 هزار و 600 لیتر مواد ضدعفونی کننده را کشف کند و با هماهنگی مراجع قضایی این مواد را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم.

جانشین سپاه نینوای استان ادامه داد: علاوه براین انبار غیرمجاز دیگری نیز در استان شناسایی شد که از این مکان 20 تن مواد اولیه تولید فرآورده‌های ضدعفونی کننده، کشف شده است.

اطلاعات سپاه انبار جدید احتکار مواد ضدعفونی‌کننده را در تبریز کشف کردخراسان‌رضوی| 90 هزار جفت دستکش یک بار مصرف احتکار شده در قوچان کشف شدبیش از 200 تن مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده احتکار شده در استان کرمانشاه کشف شد

به گفته وی در این ارتباط سه نفر هم دستگیر شده‌اند و مواد کشف شده نیز در اختیار چرخه تولید قرار گرفت.

حسینی بیان داشت: به همه کسانی که در این بحران به دنبال سودجویی هستند و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند هشدار می‌دهیم که شناسایی و با آنان برخورد می‌شود.

وی از مردم خواست هرگونه اخباری در زمینه احتکار را از طریق شماره 114 به سازمان اطلاعات سپاه  نینوای استان منعکس کنند.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه نینوای استان ضدعفونی کننده اطلاعات سپاه مواد اولیه تن مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان