Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی روایت‌ها حکایت از آن دارد که شفر حکمی به ارزش ۵۵۰ هزار دلار علیه استقلال گرفته که اگر آن را اجرایی کند، با توجه به قیمت کنونی ارز، استقلال باید بالغ بر هشت میلیارد تومان بدهد تا پرونده را ببندد.
اخبار ورزشی-در رابطه با آنکه چرا داستان به اینجا کشیده شد، طی روز‌ها و هفته‌های گذشته به اندازه کافی نوشته‌ایم و کارشناسان صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت امر این است که ما در عرصه روابط بین‌الملل ضعیف هستیم و در عقد قرارداد‌های بین‌المللی ورزشی فوق العاده آماتورگونه رفتار می‌کنیم طوری که طی سالیان اخیر تقریباً هر پرونده‌ای که در فیفا علیه فوتبال ایران باز شد، به ضررمان تمام شده است. البته ماجرای شفر یاد یک جمله معروف امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال را نیز برایمان زنده کرد. مدیری که چند روز پس از برکناری این مربی آلمانی (فتحی در آن زمان مدیرعامل باشگاه استقلال بود) طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: پرونده شفر را با نزدیک به صفر ریال برای استقلال می‌بندد!
البته الان هم پرونده در حال بسته شدن است، اما با رقمی که شاید صفرهایش قابل شمارش نباشد! به همین راحتی و البته به همین تلخی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شفر استقلال فوتبال ایران فیفا شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان