Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:44:20 GMT

تازه ترین خبرها از «شیرجه بزرگ» پگاه آهنگرانی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۵۷۷

کریم لک زاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت « شیرجه بزرگ »، گفت: این اثر مراحل فنی را طی می‌کند و هم اکنون صداگذاری و موسیقی آن به نیمه رسیده است.

اخبار چهره ها - در این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است؛ بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی ، پدرام شریفی، سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شیرجه بزرگ» که فیلمی جاده‌ای است، در لوکیشن‌های شهر تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده هایشان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پرماجرا در جاده‌ها می‌شوند.

سایر عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، مدیر تدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس و طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شیرجه بزرگ پگاه آهنگرانی پگاه آهنگرانی پدرام شریفی شیرجه بزرگ شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه دارا بودن ۱۷ هزار ۵۴۵ هکتار سطح زیرکشت این شهرستان، عملیات شخم و شیار در همه شالیزاری‌های انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در ۱۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان صورت گرفت.

به گفته هادی‌زاده هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

وی تصریح کرد: درصد آبگیری آببندان‌ها را ۹۲ درصد، سطح و تعداد آزمون خاک را ۲۳ نمونه اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ و سایر موارد، بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره‌برداران داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی