Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران از بهره‌مندی مشترکان شهری و روستایی جنوب تهران از خدمات یکسان، متوازن و همزمان خبر داد و گفت: این شرکت پیش از این به ۲۵۰ هزار مشترک آب خدمات رسانی می‌کرد که با اجرای این طرح ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب به دریافت کنندگان خدمات این شرکت افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسن حقیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی نهایی شدن طرح انتقال و یکپارچه سازی وظایف، مأموریت‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری، در روزهای گذشته فرآیند قانونی تحویل و تحول اداری مربوطه انجام شد و از این پس مشترکان شهری و روستایی جنوب تهران و شهرستان ری به صورت هماهنگ و یکپارچه از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر ادامه داد: برای فراهم کردن زمینه اجرای این طرح در یکی دوماه گذشته بازدیدهای متعددی از تأسیسات و امکانات آبفای روستایی صورت گرفته و جلسه‌ها و نشست‌هایی متعددی با مدیران و مسؤولان دستگاه‌ها و ادارات مختلف شهرستان ری به ویژه فرمانداری، شهرداری، محیط زیست، منابع طبیعی، بهداشت و درمان و همکاران آبفای روستایی برگزار شده است تا اجرای این طرح با آمادگی کامل و کم‌ترین مشکلات در سطح منطقه عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران با ابراز امیدواری از اینکه با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح خدمات آب و فاضلاب به مشترکان روستایی در روستاهای زیر پوشش باشیم، خاطرنشان کرد: روستائیان و مشترکان فهیمی که از این پس به طور یکپارچه خدمات آب و فاضلاب را از شرکت آب و فاضلاب شهرستان ری دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۲ با ما در ارتباط باشند و مشکلات و درخواست‌های خود، به ویژه در حوزه امداد و حوادث را به اطلاع همکاران ما برسانند تا به درخواست‌های آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

حقیقی در پایان یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران پیش از این به ۲۵۰ هزار مشترک آب شهری در پنج منطقه ۱۵-۱۶-۱۷-۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می‌کرد که با اجرای این طرح ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب به دریافت کنندگان خدمات این شرکت افزوده شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستا تهران فاضلاب شرکت آب و فاضلاب منطقه اجرای این طرح هزار مشترک آب جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران