Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:01:55 GMT

استقبال پررنگ کرجی‌ها از مسابقات قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۷۴۲

استقبال پررنگ کرجی‌ها از مسابقات قرآنی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد خلخالی، مسئول روابط عمومی منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: مرحله اول مسابقه زندگی به رنگ قرآن با مشارکت ۳ هزار نفر از شهروندان برگزار شد و به قید قرعه از ۱۲ شرکت کننده که جواب صحیح ارسال کرده بودند، قدردانی شد. 

او افزود: مسابقه پرسشنامه ای زندگی به رنگ قرآن از جزء اول قرآن کریم، به همت شورای قرآنی منطقه ۴ شهرداری کرج به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انگیزه در بین شهروندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خلخالی با اشاره به برگزاری مسابقه زندگی به رنگ قرآن، افزود: فراگیری قرآن و به کار گیری آن در زندگی نقش موثری در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و امنیت و سلامت جامعه دارد.

او با بیان این که شورای قرآنی منطقه ۴ قدم های خوبی برای گرایش بیشتر شهروندان به سمت آگاهی و قرائت قرآن برداشته است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود مسئولان فرهنگی و مدیران کشور را به مسائل فرهنگی و به ویژه ترویج فرهنگ قرآنی توصیه کرده‌اند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه قرآنی شهرداری کرج مسابقات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل