Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@03:24:52 GMT

جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۷۸۰

جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر تئاتر خیابانی این اداره‌کل، با هدف بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد جشنواره نمایش‌خانه را با شعار «هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر»، در سطح غیرحرفه‌ای و با مشارکت کودکان‌ونوجوانان و همراهی مادران‌ و پدران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دیگر نهادهای مشارکت‌کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی‌وفرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند. این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای چگونه کرونا را شکست دهیم، نوروز را در خانه بمانیم و متل‌ها و قصه‌های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم در ۴ بخش نمایش‌های ایرانی، نمایش عروسکی، نمایش کوتاه و استندآپ کمدی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را با مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۹۷۴۰۲۴۶ ارسال کنند.

آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی‌صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود و اختتامیه جشنواره مجازی «نمایش‌خانه» با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ایمیل و صفحه اینستاگرام جشنواره «نمایش‌خانه» به این شرح زیر nimdarysabz@gmail.com و nimdarysabz  مراجعه کنند.

کد خبر 491378 برچسب‌ها انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر تئاتر - بازیگر سینمای ایران تئاتر - دیدگاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر تئاتر بازیگر سینمای ایران تئاتر دیدگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد